crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 299922

Zbornik radova

Autori: Prskalo, Ivan; Babin, Josip
Naslov: Antropološke, metodičke, metodološke i stručne pretpostavke rada u području edukacije
( Antropological, metodical, metodological and professional presumptions work in the field of education )
Izvornik: ANTROPOLOŠKE, METODIČKE, METODOLOŠKE I STRUČNE PRETPOSTAVKE RADA U PODRUČJIMA EDUKACIJE, SPORTA, SPORTSKE REKREACIJE I KINEZITERAPIJE / Findak, Vladimir (ur.). - Poreč : Hrvatski kineziološki savez , 2007. 26 - 31 (ISBN: 953-95082-2-3).
Skup: 16. LJETNA ŠKOLA KINEZIOLOGA REPUBLIKE HRVATSKE
Mjesto i datum: Poreč, Hrvatska, 19. - 23.6. 2007.
Ključne riječi: kineziološka edukacija; antropologija; metodika; metodologija
( kinesiological education; anthropology; methodics; methodology )
Sažetak:
U pregledu antropoloških, metodičkih, metodoloških i stručnih pretpostavki rada u području edukacije prikazane su specifičnosti najmasovnijeg područja primijenjene kineziologije. Ta masovnost ujedno je osnovni „ light“ motiv koji ima presudan utjecaj na ostale pretpostavke koje se moraju poštovati u ovom području. Iako su te pretpostavke ovdje analitički prikazane one su međusobno toliko isprepletene da npr. kineziološka metodika u edukaciji vrlo često ističe u prvi plan antropološke pretpostavke što je i za očekivati s obzirom da je u njenom središtu čovjek i to u svom najosjetljivijem ali i najperspektivnijem dijelu. Također su jasne veze metodike i metodologije te metodologije i antropologije. Kineziolog, učitelj ili odgojitelj - stručnjak je u kojem su sadržani i kineziolog i učitelj i odgojitelj a prostor njegovog djelovanja je toliko značajan i toliko osjetljiv da se može sa sigurnošću tvrditi kako je vrlo malo ljudskih djelatnosti koje toliko naglašeno mogu utjecati na čitav niz osobina, sposobnosti, informacija kako to može dobro organizirano vježbanje od najranije ljudske dobi pa do kasne starosti pod uvjetom da se poštuju navedene antropološke, metodičke i metodološke pretpostavke u svom jedinstvu i potpunoj integraciji. Međutim za njihovo poštivanje nije dovoljna samo dobra volja već sustavan rad u obrazovanju ovih stručnjaka čiji opseg obrazovanja nikad nije dovoljan s obzirom na značaj posla koji obavljaju te bi trebao zadržati cjeloživotni kontinuitet.
Vrsta sudjelovanja: Pozvano
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Projekt / tema: 227-2271694-1696
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Pedagogija
Puni text rada: 299922.Prskalo_Babin_-_Porec_2007.pdf (tekst priložen 21. Lis. 2014. u 02:08 sati)
Upisao u CROSBI: Ivan Prskalo (ivan.prskalo@ufzg.hr), 16. Lip. 2007. u 10:37 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4