Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Potential entrance strategies in the retail internationalization process (CROSBI ID 84101)

Prilog u časopisu | stručni rad

Knego, Nikola Potential entrance strategies in the retail internationalization process // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 7 (1998), 2; 313-335

Podaci o odgovornosti

Knego, Nikola

engleski

Potential entrance strategies in the retail internationalization process

Jedan od trendova u suvremenoj europskoj maloprodaji je trend njezine internacionalizacije. Rad se bavi ciniteljima koji djeluju podsticajno ili pak ogranicavajuce na taj proces. Intenzitet internacionalizacije je u maloprodaji sporiji od istog procesa u europskoj proizvodnji. Internacionalizacija je u funkciji ekspanzije maloprodajne tvrtke.I nternacionalizacijom maloprodajnog poslovanja tvrtka razvija trzište te na inozemnim trzištima trazi priliku za poslovnu ekspanziju. Iskustva potvrduju da maloprodajne tvrtke izlaze na inozemna trzišta s onim pojavnim oblikom maloprodaje kojim dominiraju na domaćem trzištu. U radu su obrađene prednosti i nedostaci svake od mogućih strategijskih opcija koja je u funkciji operacionalizacije poslovne odluke managementa da se ide u internacionalizaciju maloprodajnog poslovanja. Iz sadržaja je vidljivo da su maloprodajne tvrtke nekih zemalja u tranziciji našle mjesto u članstvu prekograničnih maloprodajnih saveza. Savezi su obogatili maloprodajnu strukturu razvijenih europskih zemalja od početka 90-tih godina.

internationalization; retail strategy

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

7 (2)

1998.

313-335

objavljeno

1330-1039

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost