Potential entrance strategies in the retail internationalization process (CROSBI ID 84101)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Knego, Nikola
engleski
Potential entrance strategies in the retail internationalization process
Jedan od trendova u suvremenoj europskoj maloprodaji je trend njezine internacionalizacije. Rad se bavi ciniteljima koji djeluju podsticajno ili pak ogranicavajuce na taj proces. Intenzitet internacionalizacije je u maloprodaji sporiji od istog procesa u europskoj proizvodnji. Internacionalizacija je u funkciji ekspanzije maloprodajne tvrtke.I nternacionalizacijom maloprodajnog poslovanja tvrtka razvija trzište te na inozemnim trzištima trazi priliku za poslovnu ekspanziju. Iskustva potvrduju da maloprodajne tvrtke izlaze na inozemna trzišta s onim pojavnim oblikom maloprodaje kojim dominiraju na domaćem trzištu. U radu su obrađene prednosti i nedostaci svake od mogućih strategijskih opcija koja je u funkciji operacionalizacije poslovne odluke managementa da se ide u internacionalizaciju maloprodajnog poslovanja. Iz sadržaja je vidljivo da su maloprodajne tvrtke nekih zemalja u tranziciji našle mjesto u članstvu prekograničnih maloprodajnih saveza. Savezi su obogatili maloprodajnu strukturu razvijenih europskih zemalja od početka 90-tih godina.
internationalization; retail strategy
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
7 (2)
1998.
313-335
objavljeno
1330-1039