Prepoznavanje vlastitih kupaca (CROSBI ID 528612)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Dvorski, Stjepan ; Dobrinić, Damir
hrvatski
Prepoznavanje vlastitih kupaca
U uvjetima veće ponude i dinamičnog poslovnog okruženja opstanak na tržištu i zadržavanje konkurentske prednosti postaje sve teži zadatak. Nikada prije kupci nisu imali toliku mogućnost izbora i uspoređivanja proizvoda različitih proizvođača, kao što imaju danas. Zahtjevi, želje i potrebe kupaca sve su veće i različitije, a poduzeća koja ih nisu u mogućnosti dovoljno brzo prepoznati i zadovoljiti svoj opstanak na tržištu dovode u pitanje. Nezaustavljiv rast i primjena informacijske tehnologije pridonosi novom pristupu poslovanja, koji svoje uporište pronalazi u uspostavi i održavanju kvalitetnijih i trajnijih odnosa vlastitim klijentima. Praćenjem, analiziranjem i evidentiranjem ponašanja u kupovnom procesu nastoje se prepoznati njihove potrebe i predvidjeti buduća ponašanja. Cilj je ovog rada ukazati na značaj baza podataka kao sređenog skupa informacija na organizaciju i provođenje izravnog marketinga.
kupci; baza podataka; liste kupaca; izravni marketing; CRM
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
81-100-x.
2004.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Kordić, Dane
Mostar: Ekonomski fakultet u Mostaru
Podaci o skupu
Nepoznat skup
poster
29.02.1904-29.02.2096