Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Težišta primjene interkulturalnog pristupa nastavi njemačkog jezika (CROSBI ID 132936)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Engler, Tihomir Težišta primjene interkulturalnog pristupa nastavi njemačkog jezika // Metodika, 4 (2003), 7; 192-201-x

Podaci o odgovornosti

Engler, Tihomir

hrvatski

Težišta primjene interkulturalnog pristupa nastavi njemačkog jezika

U radu se razmatraju razlozi i mogućnosti uvođenja interkulturalnog pristupa nastavi njemačkog jezika tako što se, polazeći od društveno-politčkih promjena, izazvanih padom komunističkih sustava u istočnoeuropskim zemljama i preustroja europskog kontinenta u sklopu novoprobuđenog dijaloga među kulturama, uočava potreba za novim komunikacijskim uzorcima, a što se pak u naročitoj mjeri odražava na metodičku koncepciju organizacije stranih jezika kao prvog koraka u uspostavi interkulturalnog dijaloga. U radu se traga za uporišnim točkama na kojima bi se mogao utemeljiti novi, interkulturalni pristup nastavi stranog jezika i za tipom organizacije nastave njemačkog jezika posredstvom kojeg je uvođenjem interulturalnog elementa moguće umanjiti ili pak u potpunosti ukloniti nedostatke audio-vizualne metode. Naime, kao središnji cilj nastave stranog jezika ne postavlja se tek učenje njegova apstraktnog sustava, već naprotiv razvijanje strategija upoznavanja strane kulture u njezinom mnogoslojnom aspektu.

audio-vizualna metoda; interkulturalni pristup; otvorena koncepcija udžbenika; pragmalingvistika

nije evidentirano

engleski

Schwerpunkte der Anwendung des interkulturellen Ansatzes im DaF-Untericht

nije evidentirano

audio-visuelle Methode; interkultureller Ansatz; offene Lehrbuchkonzeption; Pragmalinguistik

nije evidentirano

Podaci o izdanju

4 (7)

2003.

192-201-x

objavljeno

1332-7879

Povezanost rada

Pedagogija