Neki didaktičko-metodički aspekti učenja njemačkog jezika u ranoj školskoj dobi (CROSBI ID 132939)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Engler, Tihomir
hrvatski
Neki didaktičko-metodički aspekti učenja njemačkog jezika u ranoj školskoj dobi
Polazeći od činjenice raznolikosti artikulacije problematike uvođenja nastave stranog jezika u ranoj školskoj dobi u članku se pokušava ukazati na neke bitne didaktičko-metodičke aspekte učenja njemačkog jezika u ranoj školskoj dobi. Pod time se prije svega misli na proces stjecanja jezika, na eksperimentalna iskustva s područja učenja stranog jezika u ranoj školskoj dobi, na strukturiranje nastavnog plana i programa za to područje, na načine usvajanja nastavnog gradiva u nižim i višim razredima osnovne škole, kao i na tome primjereno metodičko-didaktičko strukturiranje nastave njemačkog jezika u ranoj školskoj dobi. Analizirajući pojedine navedene segmente autor želi ukazati na jedan od mogućih načina upuštanja u avanturu proširenja verbalnih kompetencija prvoškolaca kao bitnog temelja na putu strukturiranja nastave budućih europskih građana.
cjelovito učenje; nastava njemačkog jezika u ranoj školskoj dobi; tematska progresija; usmenost nastave njemačkog jezika
nije evidentirano
engleski
Some didactic and methodological Aspects of early Learning of the german Language
nije evidentirano
frühes Deutschlernen; ganzheitliches Lernen; Mündlichkeit des DaF-Unterrichts; Themenprogression
nije evidentirano