Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Neki didaktičko-metodički aspekti učenja njemačkog jezika u ranoj školskoj dobi (CROSBI ID 132939)

Prilog u časopisu | stručni rad

Engler, Tihomir Neki didaktičko-metodički aspekti učenja njemačkog jezika u ranoj školskoj dobi // Učitelj (Čakovec), 3 (2003), 221-236-x

Podaci o odgovornosti

Engler, Tihomir

hrvatski

Neki didaktičko-metodički aspekti učenja njemačkog jezika u ranoj školskoj dobi

Polazeći od činjenice raznolikosti artikulacije problematike uvođenja nastave stranog jezika u ranoj školskoj dobi u članku se pokušava ukazati na neke bitne didaktičko-metodičke aspekte učenja njemačkog jezika u ranoj školskoj dobi. Pod time se prije svega misli na proces stjecanja jezika, na eksperimentalna iskustva s područja učenja stranog jezika u ranoj školskoj dobi, na strukturiranje nastavnog plana i programa za to područje, na načine usvajanja nastavnog gradiva u nižim i višim razredima osnovne škole, kao i na tome primjereno metodičko-didaktičko strukturiranje nastave njemačkog jezika u ranoj školskoj dobi. Analizirajući pojedine navedene segmente autor želi ukazati na jedan od mogućih načina upuštanja u avanturu proširenja verbalnih kompetencija prvoškolaca kao bitnog temelja na putu strukturiranja nastave budućih europskih građana.

cjelovito učenje; nastava njemačkog jezika u ranoj školskoj dobi; tematska progresija; usmenost nastave njemačkog jezika

nije evidentirano

engleski

Some didactic and methodological Aspects of early Learning of the german Language

nije evidentirano

frühes Deutschlernen; ganzheitliches Lernen; Mündlichkeit des DaF-Unterrichts; Themenprogression

nije evidentirano

Podaci o izdanju

3

2003.

221-236-x

objavljeno

1333-1396

Povezanost rada

Pedagogija