Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Projektno učenje na primjeru suradnje visokih učiteljskih škola u Heidelbergu i Čakovcu (CROSBI ID 132941)

Prilog u časopisu | stručni rad

Engler, Tihomir ; Filipan-Žignić, Blaženka Projektno učenje na primjeru suradnje visokih učiteljskih škola u Heidelbergu i Čakovcu // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 32 (2003), 3-4; 217-225

Podaci o odgovornosti

Engler, Tihomir ; Filipan-Žignić, Blaženka

hrvatski

Projektno učenje na primjeru suradnje visokih učiteljskih škola u Heidelbergu i Čakovcu

U radu se ističe potreba za osmišljavanjem projektnog načina učenja stranog jezika kao takvog načina rada s učenicima, odnosno, studentima koji se čini primjerenim suvremenim izazovima vremena, a pogotovo izazovu koji se nameće sve većim prodiranjem novih medija u odgojno-obrazovni proces. Koliki su motivacijski faktori, projektno učenje i uporaba novih medija sami su se autori mogli uvjeriti tijekom suradnje studenata visokih učiteljskih škola u Heidelbergu i Čakovcu na provedbi njima zadanih metodičkih zadataka. U članku se opisuje način na koji je suradnja na projektnom učenju konkretno ustrojena, a iznosi se i privremena evaluacija sudjelovanja studenata u realizaciji projekta.

Internet; multimedijalni jezični praktikum; projektno učenje; virtualizacija na obrazovnom području

nije evidentirano

engleski

Project-oriented Learning - Cooperation between Teacher-training Colleges in Heidelberg and Čakovec

nije evidentirano

Internet; multimedia language classroom; project-oriented learning; virtualisation of education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

32 (3-4)

2003.

217-225

objavljeno

0351-0840

Povezanost rada

Pedagogija