Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Multimedijska nastava te vrednovanje i samovrednovanje učenika na temelju sinergijskog pristupa nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi (CROSBI ID 528855)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad

Engler, Tihomir ; Mikulan, Krunoslav Multimedijska nastava te vrednovanje i samovrednovanje učenika na temelju sinergijskog pristupa nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi // Dijete i jezik danas / Vodopija, Irena (ur.). Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2006. str. 295-305

Podaci o odgovornosti

Engler, Tihomir ; Mikulan, Krunoslav

hrvatski

Multimedijska nastava te vrednovanje i samovrednovanje učenika na temelju sinergijskog pristupa nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi

U radu se polazi od sinergijskog pristupa nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi pomoću multimedijskih sredstava i sadržaja, pristupa koji kao svoj cilj ističe kako harmonizaciju tako i uzajamno unaprjeđenje pojedinih komponenti nastavnog procesa, a sve u svrhu što lakšeg i učinkovitijeg postizanja zacrtanog cilja nastave stranih jezika u ranoj školskoj dobi. Ukazujući na prednosti takvog pristupa razmatraju se glavne odrednice i ciljevi vrednovanja i samovrednovanja učenika u nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi. Pritom se iznosi niz primjera za uporabu pojedinih oblika multimedijske nastave kao onih momenata u nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi koji uslijed svojeg sinergijskog učinka uvelike pridonose transferaciji znanja, sposobnosti i vještina učenika, kao i transliferaciji uporabom multimedijskih sadržaja ostvarenog zadovoljstva i na druge komponente nastavnog procesa.

multimedijska nastava; sinergijski pristup nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi; vrednovanje i učenikovo samovrednovanje; transferacija znanja; sposobnosti i vještina; transliferacija zadovoljstva učenika

nije evidentirano

engleski

Multimedia assisted Teaching and Assessment and Self-Assessment of Pupils based on the synergic Approach to early foreign laguage Education

nije evidentirano

multimedia assisted teaching; synergic approach to early foreign language teaching; assessment and self-assessment of pupils; transfer of knowledge and skills; transliferation of pupil's contentment

nije evidentirano

Podaci o prilogu

295-305.

2006.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Dijete i jezik danas

Vodopija, Irena

Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

953-6965-08-9

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Povezane osobe




Pedagogija