Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Partnerstvo roditelja i učitelja u ostvarivanju odgojne funkcije (CROSBI ID 528949)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Zloković, Jasminka Partnerstvo roditelja i učitelja u ostvarivanju odgojne funkcije // Modeli vzgoje v globalni družbi - The models of education in global society / Dečman-Dobrinjič, O. ; Bekš, M. (ur.). Ljubljana: Dijaški dom Tabor, Ljubljana, 2007. str. 23-31-x

Podaci o odgovornosti

Zloković, Jasminka

hrvatski

Partnerstvo roditelja i učitelja u ostvarivanju odgojne funkcije

Povezivanje obitelji i škole mnoge razvijene zemlje smatraju važnom komponentom socijalne i školske politike. U radu se iznose neki argumenti koji u suvremeno vrijeme upućuju na potrebu kompetentnog, kontinuiranog i aktivnog povezivanja obitelji i škole kako bi se što bolje ispunila jedna od bitnih funkcija za razvoj djeteta - odgojna funkcija. Progres na svim planovima razvoja društva kojima su kompatibilni interesi - razvitak čovjeka i društva, mora pratiti i progres u odgoju i obrazovanju. Ovo se nedvojbeno odnosi i na aspekt suradnje s roditeljima. S obzirom na stanje koje se uočava u pedagoškoj svakodnevici nužno je istaknuti potrebu redizajniranja prakse koja ponekad "ignorira" djetetovu obitelj ili njihovim problemima pristupa statično, jednostrano i formalistički, ne uvažavajući stvarne potrebe i kompleksnost situacije u kojoj se nalazi dijete i obitelj. U nizu kompetencija i &laquo ; suvremenih pismenosti&raquo ; koje se od učitelja očekuju ovo se odnosi i na potrebu proširivanja i osuvremenjivanja kompetencija i za uspostavljanje stvarnog partnerstva s roditeljima.

razvoj djece; odgoj; roditelji; učitelji; partnerstvo

nije evidentirano

engleski

Partnership of Parents and teachers in Creating the Education Function

nije evidentirano

childs development; education; parents; teachers; partnership

nije evidentirano

Podaci o prilogu

23-31-x.

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Modeli vzgoje v globalni družbi - The models of education in global society

Dečman-Dobrinjič, O. ; Bekš, M.

Ljubljana: Dijaški dom Tabor, Ljubljana

978-961-234-608-9

Podaci o skupu

Modeli vzgoje v globalni družbi - The models of education in global society

pozvano predavanje

12.04.2007-13.04.2007

Ljubljana, Slovenija

Povezanost rada

Pedagogija