Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kritičniji odnos prema komercijalnim sadržajima i programima (prikaz knjige: Miliša, Z.: manipuliranje potrebama mladih, MarkoM, Zagreb, 2006) (CROSBI ID 133026)

Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika

Zloković, Jasminka Kritičniji odnos prema komercijalnim sadržajima i programima (prikaz knjige: Miliša, Z.: manipuliranje potrebama mladih, MarkoM, Zagreb, 2006) // Napredak (Zagreb), 147 (2006), 3; 406-408

Podaci o odgovornosti

Zloković, Jasminka

hrvatski

Kritičniji odnos prema komercijalnim sadržajima i programima (prikaz knjige: Miliša, Z.: manipuliranje potrebama mladih, MarkoM, Zagreb, 2006)

Koristeći odgojnu atrofiju obitelji i škole anonimni i samoproglašeni « ; ; eksperti» ; ; djeci i mladima nude brojne načine bijega od stvarnosti, pa tako i bijega od sebe samog. Pokušava se nametnuti poželjno ponašanje, odašilju blještavilom garnirane poruke kako brzo i lako postati bogat, moćan, društveno prihvaćen, kao što se i odašilju poruke koje impliciraju « ; ; Mi mislimo na Vas» ; ; , « ; ; Mi znamo što je za Vas najbolje» ; ; , « ; ; Slijedite nas i nećete pogriješiti» ; ; . Manipulator ide toliko daleko ne libeći se u komercijalne svrhe koristiti i maloljetnu djecu, dječji rad, manipulirati njihovim zdravljem, njihovom bolešću i životima, njihovim roditeljima. U komercijalne svrhe maloljetna djeca se seksualiziraju i zloupotrebljavaju u trivijalnim sadržajima. Budući se u suvremeno vrijeme, najšire gledano edukacija odvija putem različitih neformalnih izvora informacija danas je teško razmatrati bilo kakve aspekte života mladih izvan konteksta utjecaja medija. Ističući snagu medija i neupitan doprinos u dostupnosti i širenju novih znanja, u stimuliranju i olakšavanju učenja, u promicanju ljudskih prava, upoznavanju javnosti o problemima različitih skupina ugrožene populacije, kao i općenito u bržem protoku informacija, autor preispituje i ulogu medija u svjetlu manipulativne funkcije. Mediji kao da sve manje (p)ostaju mjesta kvalitete i analitičnosti, komuniciranja, suočavanja različitih pogleda i brojnih drugih prevažnih pozitivnih funkcija medija, koje se žrtvuje u korist profita, senzacionalizma i trivijalnosti.

manipulacija; djeca; mediji

nije evidentirano

engleski

A More Critical Approach to Commercialised Contents and Programmes (book review: Miliša, Z.: Manipulating Young peoples Needs, MarmoM, zagreb, 2006)

nije evidentirano

manipulating; children; media

nije evidentirano

Podaci o izdanju

147 (3)

2006.

406-408

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Pedagogija