Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Analiza okvirnih nastavnih programa iz informatike za srednje škole (CROSBI ID 133361)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Prelog, Nenad ; Širanović, Željko Analiza okvirnih nastavnih programa iz informatike za srednje škole // Napredak (Zagreb), 139 (1998), 3; 269-281

Podaci o odgovornosti

Prelog, Nenad ; Širanović, Željko

hrvatski

Analiza okvirnih nastavnih programa iz informatike za srednje škole

U ovom radu analiziraju se okvirni nastavni programi informatike i računalstva za gimnazije i srednje strukovne škole. Ovim se pokušalo utvrditi koje su nastavi cjeline najzastupljenije u tim propisanim okvirnim programima, što može poslužiti kao jedan od bitnih čimbenika za utvrđivanje kvalitete tih programa. Za potrebe analize načinjen je model program dobiven na osnovu postojećih okvirnih programa. Metodom uspoređivanja i brojenja pojedinih cjelina i tema propisanih okvirnih programa na model- programu utvrđene su najzastupljenije nastavne cjeline. Kod gimnazijskih programa najzastupljenija cjelina odnosi se na programiranje i izradu programa, a kod strukovnih škola to je obrada teksta i rad pod Windows okruženjem. U radu su još analizirani kadrovski uvjeti i udžbenici koji su predviđeni za nastavu informatike i računalstva. Utvrđeno je 47 predloženih udžbenika ili priručnika, pri čemu većina nije pisana ni prilagođena za nastavu. Isto tako je utvrđen 21 kadrovski uvjet za izvođenje nastave informatike, pri čemu većina predloženih profila nema primarno informatičko obrazovanje. Izvori za ovu analizu bili su propisani programi iz informatike i računalstva objavljeni službenim glasilima Ministarstva prosvjete i športa.

Analiza; Srednje škole; Informatika; Nastavni programi; Kadrovi; Literatura

nije evidentirano

engleski

Analyzing informatics curriculum for secondary shools

nije evidentirano

analyzing; secondary schools; informatics; curriculum

nije evidentirano

Podaci o izdanju

139 (3)

1998.

269-281

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija