Oblikovanje medija vanjskog oglašavanja za bolju sigurnost u prometu (CROSBI ID 133462)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Brozović, Maja ; Pibernik, Jesenka
hrvatski
Oblikovanje medija vanjskog oglašavanja za bolju sigurnost u prometu
Vanjsko oglašavanje uz televiziju, radio, internet i dnevni tisak, pripada glavnim medijima oglašivačke industrije. To su mediji eksterijera koji se postavljaju uz prometnice, a njihove poruke namijenjene su sudionicima prometa, vozačima. Osim komercijalnih priopćavanja i reklamiranja, mediji vanjskog oglašavanja primjenjuju se i u kampanjama Nacionalnog programa sigurnosti na cestama u cilju informiranja sudionika u prometu o opasnostima i njihovim posljedicama koje se pojavljuju na cestama zbog nepoštivanja propisa. Zbog toga je za njihovo oblikovanje izuzetno bitno poruku učiniti vizualno prepoznatljivom u kratkom vremenu jer je vrijeme primanja poruke putem veleplakata vrlo kratko. Načini privlačenja pažnje uz aktiviranje interesa prikazani su u radu na primjerima veleplakata koji su bili izloženi uz visokofrekventne prometnice na području Republike Hrvatske. Prikazani su primjeri plakata temeljenih na humoru, manipulirajućim simbolima, provokaciji i kao sredstva javnog priopćavanja u okviru Nacionalnog programa sigurnosti na cestama. Na temelju analize različitih rješenja, zaključno su definirani kriteriji koje je potrebno zadovoljiti da bi se postigla vizualno aktivna poruka prezentirana medijima vanjskog oglašavanja.
vanjsko oglašavanje; oblikovanje; veleplakat; sigurnost u prometu
nije evidentirano
engleski
Outdoor media design for better traffic security
nije evidentirano
outdoor media; design; billboard; traffic security
nije evidentirano
Podaci o izdanju
49 (2)
2007.
151-157
objavljeno
0350-6886