Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Oblikovanje medija vanjskog oglašavanja za bolju sigurnost u prometu (CROSBI ID 133462)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Brozović, Maja ; Pibernik, Jesenka Oblikovanje medija vanjskog oglašavanja za bolju sigurnost u prometu // Sigurnost : časopis za sigurnost u radnoj i životnoj okolini, 49 (2007), 2; 151-157

Podaci o odgovornosti

Brozović, Maja ; Pibernik, Jesenka

hrvatski

Oblikovanje medija vanjskog oglašavanja za bolju sigurnost u prometu

Vanjsko oglašavanje uz televiziju, radio, internet i dnevni tisak, pripada glavnim medijima oglašivačke industrije. To su mediji eksterijera koji se postavljaju uz prometnice, a njihove poruke namijenjene su sudionicima prometa, vozačima. Osim komercijalnih priopćavanja i reklamiranja, mediji vanjskog oglašavanja primjenjuju se i u kampanjama Nacionalnog programa sigurnosti na cestama u cilju informiranja sudionika u prometu o opasnostima i njihovim posljedicama koje se pojavljuju na cestama zbog nepoštivanja propisa. Zbog toga je za njihovo oblikovanje izuzetno bitno poruku učiniti vizualno prepoznatljivom u kratkom vremenu jer je vrijeme primanja poruke putem veleplakata vrlo kratko. Načini privlačenja pažnje uz aktiviranje interesa prikazani su u radu na primjerima veleplakata koji su bili izloženi uz visokofrekventne prometnice na području Republike Hrvatske. Prikazani su primjeri plakata temeljenih na humoru, manipulirajućim simbolima, provokaciji i kao sredstva javnog priopćavanja u okviru Nacionalnog programa sigurnosti na cestama. Na temelju analize različitih rješenja, zaključno su definirani kriteriji koje je potrebno zadovoljiti da bi se postigla vizualno aktivna poruka prezentirana medijima vanjskog oglašavanja.

vanjsko oglašavanje; oblikovanje; veleplakat; sigurnost u prometu

nije evidentirano

engleski

Outdoor media design for better traffic security

nije evidentirano

outdoor media; design; billboard; traffic security

nije evidentirano

Podaci o izdanju

49 (2)

2007.

151-157

objavljeno

0350-6886

Povezanost rada

Grafička tehnologija