Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razvoj dječjeg rješavanja problemskih matematičkih zadataka (CROSBI ID 347392)

Ocjenski rad | diplomski rad

Rickert, Daria Razvoj dječjeg rješavanja problemskih matematičkih zadataka / Vlahović-Štetić, Vesna (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2007

Podaci o odgovornosti

Rickert, Daria

Vlahović-Štetić, Vesna

hrvatski

Razvoj dječjeg rješavanja problemskih matematičkih zadataka

Cilj ovog istraživanja je bio na temelju postavki Reusserovog SPR modela provjeriti uspješnost djece u rješavanju problemskih matematičkih zadataka u funkciji razvoja, vrste zadatka i situacijskog konteksta. U istraživanju je sudjelovao 71 učenik, a ispitanici su u prvoj vremenskoj točki mjerenja (2004.) pohađali drugi razred osnovne škole, dok su u drugoj točki mjerenja (2005.) pohađali treći razred. Korištene su dvije vrste problemskih matematičkih zadataka: zadaci promjene i zadaci usporedbe. Svako dijete je u pojedinoj točki mjerenja ispitano dva puta, jednom zadacima neutralnog konteksta, a zatim zadacima smislenijeg konteksta. Provedena je složena analiza varijance za zavisne rezultate. Značajnim su se pokazali glavni efekt vremenske točke mjerenja, te interakcija vrste zadatka i konteksta. Tako se uradak učenika u problemskim matematičkim zadacima prilikom ispitivanja 2005. godine pokazao značajno boljim od njihova uratka prilikom ispitivanja godinu dana ranije. Osim toga, pokazalo se da su djeci zadaci usporedbe neutralnog konteksta značajno teži od zadataka promjene neutralnog konteksta, dok se u smislenijem kontekstu takve razlike nisu pojavile. Zaključno, možemo reći da nismo uspjeli potvrditi Reusserovu temeljnu pretpostavku da će smisleniji kontekst olakšati rješavanje problemskih matematičkih zadataka.

problemski matematički zadaci; Reusserov SPR model

nije evidentirano

engleski

Development of children's mathematical word problems solving

nije evidentirano

mathematical word problems; Reusser's SPS model

nije evidentirano

Podaci o izdanju

28

19.06.2007.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Psihologija