Samoprovjere u e-učenju iz predmeta matematika (CROSBI ID 529627)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Divjak, Blaženka ; Ostroški, Mirela
hrvatski
Samoprovjere u e-učenju iz predmeta matematika
U radu ćemo pokazati primjer e-učenja na predmetu Matematika na FOI-u koji se provodi u obliku mješovitog (blended) podučavanja. Predmet se izvodi na prvoj godini preddiplomskom studija s velikom grupom studenata (oko 350 studenta godišnje) i sadrži komponente distribucije materijala, asinkrone komunikacije, te pojedine elemente procjene znanja studenata. Ovdje ćemo naglasak staviti na samoprovjere, koje su ugrađene u praćenje studenata, individualizirane su i izrađene sukladno Coxovoj taksonomiji Math-KIT. Bit će opisan primjer samoprovjere koja je imala cilj popularizaciju geometrijskih i grafičkih zadataka, prikazani rezultati koje studenti postižu te analiza po pojedinim skupinama pitanja kao i razlike u postignućima s obzirom na predznanje iz srednjoškolske matematike.
e-učenje; matematika; samoprovjere; taksonomija
nije evidentirano
engleski
Self-assessment in e-learning for mathematics
nije evidentirano
e-learning; mathematics; seff-assessment; taxonomies
nije evidentirano
Podaci o prilogu
17-25-x.
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Stručno-znanstevni skupu "E-obrazovanje" Zbornik radova
Bubaš, Goran ; Kermek Dragutin
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu
978-953-6071-31-9
Podaci o skupu
Stručno-znanstveni skupu "E-obrazovanje", 18. konferenija IIS
predavanje
12.09.2007-14.09.2007
Varaždin, Hrvatska