Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Suvremeni marketing i hrvatska gastronomija (CROSBI ID 133613)

Prilog u časopisu | stručni rad

Trojak, Nataša ; Horvat, Đuro ; Perkov, Davor Suvremeni marketing i hrvatska gastronomija // Hrvatski pekar : stručni časopis za pekarstvo, mlinarstvo, slastičarstvo, tjesteničarstvo i industrijsku ambalažu, III (2007), 7; 4-7-x

Podaci o odgovornosti

Trojak, Nataša ; Horvat, Đuro ; Perkov, Davor

hrvatski

Suvremeni marketing i hrvatska gastronomija

U radu je riječ o korelaciji postulata suvremenog pristupa marketinške funkcije i stvaranja prepoznatljivosti hrvatske gastronomske ponude temeljene na autohtonosti i inovativnosti. Kako u Novoj ekonomiji povećati prihode od usluga hrane i pića te izgraditi veću lojalnost kupaca putem „ guest relationship marketing“ ? Troškovi proizvodnje prosječno se smanjuju s 50% na 30% ukupnih troškova kompanije, dok troškovi marketinga značajno rastu s 20% na 50%. Kako brandirati usluge i gastronomske delicije? Među najvećim slabostima hotelskih kompanija su: komunikacijski jazovi na relaciji tvrtka-gost, neuspješno segmentiranje tržišta, nefokusirana marketing strategija i ciljevi, organizacija nekompatibilna s marketinškom strategijom i dr. Novi se (ili modificirani) gastronomski proizvodi i usluge – smatraju autori – moraju razvijati i oblikovati u suradnji s gostima, gastro-dobavljačima, spisateljima, marketinškim stručnjacima i obrazovnim ustanovama.

gastronomija; marketinška strategija; nova ekonomija; tržišna marka

nije evidentirano

engleski

Modern marketing and Croatian gastronomy

nije evidentirano

gastronomy; marketing strategy; new economy; trade mark

nije evidentirano

Podaci o izdanju

III (7)

2007.

4-7-x

objavljeno

1330-1977

Povezanost rada

Ekonomija