Prodaja i distribucija (CROSBI ID 34478)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Tomašević Lišanin, Marija
hrvatski
Prodaja i distribucija
Ovo poglavlje sastavni je dio sveučilišnog udžbenika "Osnove marketinga" namijenjenog studentima na drugoj godini studija ekonomije od od kojih se mnogi s marketingom kao kolegijem susreću po prvi put. U skladu s tim navedeno poglavlje u preglednom i lako shvatljivom obliku prezentira najnovije teorijske i praktične aspekte vezane uz jedan od ključnih elemenata marketinškog miksa-prodaju i distribuciju. Cilj ovog poglavlja predstavlja upoznavanje studenata s planiranjem prodaje, upravljanjem prodajnim osobljem, vrstama prodajnih poslova, alociranjem prodajnog napora, organizacijom prodaje, vrstama prodajnog napora, organizacijom prodaje, vrstama projdajnih organizacija, principima osobne prodaje i prodajnog procesa. Drugi dio poglavlja koji se odnosi na distribuciju definira pojmove i objašnjava ulogu marketinških kanala, strukturu i vrste kanala, organizaciju, izbor, oblikovanje i dinamiku kanala distribucije uz posebnu pozornost posvećenu i fizičkoj distribuciji proizvoda. Uz navođenje brojnih primjera iz prakse poglavlje je opremljeno pitanjima za provjeru znjanja i boljeg razumijevanja gradiva.
Prodaja, Distribucija, Marketing, Marketinški miks
nije evidentirano
engleski
Sales and Distribution
nije evidentirano
Sales, Distribution, Marketing, Marketing mix
nije evidentirano
Podaci o prilogu
245-277-x.
objavljeno
Podaci o knjizi
Osnove marketinga
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana
Zagreb: Adverta
2007.
978-953-99712-2-7