Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Prodaja i distribucija (CROSBI ID 34478)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Tomašević Lišanin, Marija Prodaja i distribucija // Osnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.). Zagreb: Adverta, 2007. str. 245-277-x

Podaci o odgovornosti

Tomašević Lišanin, Marija

hrvatski

Prodaja i distribucija

Ovo poglavlje sastavni je dio sveučilišnog udžbenika "Osnove marketinga" namijenjenog studentima na drugoj godini studija ekonomije od od kojih se mnogi s marketingom kao kolegijem susreću po prvi put. U skladu s tim navedeno poglavlje u preglednom i lako shvatljivom obliku prezentira najnovije teorijske i praktične aspekte vezane uz jedan od ključnih elemenata marketinškog miksa-prodaju i distribuciju. Cilj ovog poglavlja predstavlja upoznavanje studenata s planiranjem prodaje, upravljanjem prodajnim osobljem, vrstama prodajnih poslova, alociranjem prodajnog napora, organizacijom prodaje, vrstama prodajnog napora, organizacijom prodaje, vrstama projdajnih organizacija, principima osobne prodaje i prodajnog procesa. Drugi dio poglavlja koji se odnosi na distribuciju definira pojmove i objašnjava ulogu marketinških kanala, strukturu i vrste kanala, organizaciju, izbor, oblikovanje i dinamiku kanala distribucije uz posebnu pozornost posvećenu i fizičkoj distribuciji proizvoda. Uz navođenje brojnih primjera iz prakse poglavlje je opremljeno pitanjima za provjeru znjanja i boljeg razumijevanja gradiva.

Prodaja, Distribucija, Marketing, Marketinški miks

nije evidentirano

engleski

Sales and Distribution

nije evidentirano

Sales, Distribution, Marketing, Marketing mix

nije evidentirano

Podaci o prilogu

245-277-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Osnove marketinga

Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana

Zagreb: Adverta

2007.

978-953-99712-2-7

Povezanost rada

Ekonomija