Sve zahtjevniji kupci traže novi tip prodajnog menadžmenta (CROSBI ID 760344)
Druge vrste radova | popularni rad
Podaci o odgovornosti
Tomašević Lišanin, Marija
hrvatski
Sve zahtjevniji kupci traže novi tip prodajnog menadžmenta
Prodaja kao poslovni proces od vitalnog je značenja za svako poduzeće ne samo zbog nužnosti ostvarivanja trenutnih prihoda već i stoga što sama budućnost kompanije ovisi o prodavačima koji pronalaze, pridobivaju i zadržavaju kupce.Suvremena prodaja, kakva se razvija danas u Hrvatskoj posljedica je novijih razvoja u poslovnom sektoru, te preslikanih trendova sa stranih tržišta i nema previše zajedničkih obilježja, barem ne u naprednim poduzećima, s onime što je i kako radila prodajna služba u okviru nekadašnjih komercijalnih odjela.
Prodaja; Prodajna snaga; Prodajni management
nije evidentirano
engleski
More demanding customers search for a new sales management
nije evidentirano
Sales; Sales force; Sales management
nije evidentirano
Podaci o izdanju
http://www.poduzetnistvo.org/novosti.php?subaction=showfull&id=1169568080&archive=1168441032&start_from=&ucat=&select=novosti&ar=1
2007.
nije evidentirano
objavljeno