Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

(Samo)vrednovanjem do kvalitetnije odgojno-obrazovne prakse (CROSBI ID 530114)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Ljubetić, Maja (Samo)vrednovanjem do kvalitetnije odgojno-obrazovne prakse // Pedagogija : prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja ; sv. 1 / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.). Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 135-158-x

Podaci o odgovornosti

Ljubetić, Maja

hrvatski

(Samo)vrednovanjem do kvalitetnije odgojno-obrazovne prakse

U cilju unapređivanja kvalitete odgojno – obrazovnog sustava nužno je provoditi kontinuirano vanjsko vrednovanje i (samo)vrednovanje svih čimbenika pojedinih podsustava. (Samo)vrednovanje je potrebno provoditi po unaprijed dogovorenim kriterijima (autorica ih nudi osam) kako bi proces vrednovanja obuhvaćao iste aspekte te se tako osigurala mogućnost komparacije dobivenih podataka. Stoga, je konstruiran Upitnik za (samo)procjenu odgojiteljica (UPSPO) zaposlenih u vrtićima različitih osnivača u nekoliko gradova i mjesta Republike Hrvatske. Pilot istraživanje je provedeno na uzorku od 101 odgojiteljice, a dobiveni rezultati pružili su uvid u trenutno stanje kvalitete odgojno-obrazovnog procesa dječjih vrtića iz uzorka, ali i uvid u sastavnice pojedinih kriterija (samo)vrednovanja kvalitete ranog odgoja. Rezultati pilot istraživanja statistički su obrađeni te su pokazali: različitost kvalitete pojedinih dječjih vrtića ; ponuđeni kriteriji vrednovanja kvalitete podsustava omogućavaju unutarnje (samo)vrednovanje te su primjenjivi i u vrednovanju drugih sustava odgoja i obrazovanja te obiteljskog sustava ; primijenjeni upitnik (UPSPO) potrebno unaprijediti uvođenjem dodatnih nezavisnih varijabli te potrebno je konstruirati dodatni upitnik(e) za istraživanje pravnih i ekonomskih aspekata funkcioniranja ustanova ranog odgoja.

kvaliteta; kriteriji; rani odgoj; sastavnice; (samo)vrednovanje.

nije evidentirano

engleski

(Self)evaluation as a Means of Improving the Quality of Educational Practices

nije evidentirano

quality; criterias; early education; (self)evaluation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

135-158-x.

2007.

nije evidentirano

objavljeno

978-953-99167-2-3

Podaci o matičnoj publikaciji

Pedagogija : prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja ; sv. 1

Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven

Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo

Podaci o skupu

Prvi kongres pedagoga Hrvatske

pozvano predavanje

19.09.2007-21.09.2007

Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija