Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Društvena odgovornost : više od trenda (CROSBI ID 133939)

Prilog u časopisu | stručni rad

Rupčić, Nataša Društvena odgovornost : više od trenda // Poslovni magazin, 5 (2007), 9; 36-39

Podaci o odgovornosti

Rupčić, Nataša

hrvatski

Društvena odgovornost : više od trenda

Brojna poduzeća u svijetu, ali i u nas postaju svjesna činjenice kako njihovo djelovanje ima značajan utjecaj na društvo: zaposlenike, kupce, konkurente, poslovne partnere, investitore, dioničare te zajednicu u cjelini. Međutim, vrijedi i obrat: poduzeća uviđaju da svoje bogatstvo i bogatstvo društva mogu povećati ako pri odlučivanju razmatraju učinke svoga djelovanja na širu društvenu zajednicu, odnosno stručno rečeno interesno utjecajne skupine. Aktivnosti kojima se širi društveni interesi integriraju u poslovnu strategiju postaju znakom dobroga menadžmenta. Budući da su poduzeća sastavni dijelovi društvene zajednice, izgrađivanje dobrih odnosa sa svim interesno utjecajnim skupinama privlači kvalitetne ljudske potencijale, kupce i poslovne partnere. Budući da su ljudski potencijali temeljni čimbenik stvaranja vrijednosti, a kupci razlog postojanja poduzeća koje se potvrđuje kroz tržišnu realizaciju, odgovorno ponašanje pozitivno utječe na poslovni rezultat, što je dugoročni interes dioničara. Odgovor na pitanje kako implementirati koncept društvene odgovornosti, a što bi odgovaralo svima ne postoji: svako poduzeće ima neke posebnosti i djeluje u različitim okolnostima. Svijest menadžmenta o važnosti koncepta društvene odgovornosti također se razlikuje od slučaja do slučaja. Međutim, ono što vrijedi za svih jest činjenica kako bi koncept društvene odgovornosti trebalo primjenjivati na sustavan način, odnosno u skladu s misijom poduzeća, njegovim ciljevima, strategijom, kulturom te okruženjem u kojem djeluje.

društvena odgovornost; koncept društvene odgovornosti; interesno utjecajne skupine

nije evidentirano

engleski

Corporate responsibility : more than a trend

nije evidentirano

social responsibility; social responsibility concept; stakeholders

nije evidentirano

Podaci o izdanju

5 (9)

2007.

36-39

objavljeno

1334-0905

Povezanost rada

Ekonomija