Model kontinuiranog poboljšanja poslovnih procesa u turizmu primjenom kontrolinga (CROSBI ID 347568)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Pavlović, Lana
Cingula, Marijan
hrvatski
Model kontinuiranog poboljšanja poslovnih procesa u turizmu primjenom kontrolinga
U radu se iznose temeljni razlozi i pretpostavke te teoretske postavke za izgradnju i primjenu univerzalno primjenjivog modela kontinuiranog poboljšanja poslovnih procesa kojem je cilj kontinuirano pratiti poslovanje u svim fazama i neprestano ga usmjeravati u željenom smjeru. U početnoj se fazi tog modela željela naglasiti potreba analize trenutne situacije društva s obzirom na strategiju i ciljeve te u odnosu na tržište. U drugoj fazi se pristupilo izgradnji modela uvođenjem kontrolinga, informacijske tehnologije, kvalitete te primjeni modela u praksi, dok se u trećoj fazi analizirala i ocjenjivala uspješnost poslovanja i ostvarenih rezultata. Pritom se željelo dokazati da se primjenom navedenog modela, poglavito primjenom kontrolinga na različite elemente poslovanja, može mjerljivo poboljšati uspjeh poslovanja.
Kontroling; poslovni proces; turizam
nije evidentirano
engleski
Business processes continuous improvement model in tourism with controlling appliance
nije evidentirano
Controlling; Business process; Tourism
nije evidentirano
Podaci o izdanju
230
30.03.2007.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet organizacije i informatike
Varaždin