Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Funkcije menedžmenta u upravljanju kvalitetom u turizmu (CROSBI ID 84311)

Prilog u časopisu | stručni rad

Bartoluci, Mato Funkcije menedžmenta u upravljanju kvalitetom u turizmu // Acta turistica, 9 (1997), 1; 46-58

Podaci o odgovornosti

Bartoluci, Mato

hrvatski

Funkcije menedžmenta u upravljanju kvalitetom u turizmu

Temeljni cilj ovog rada vezna je uz istraživanje funkcija menedžmenta u unapređivanju kvalitete turističkih outputa. U radu su opisane funkcije modernog menedžmenta u turizmu i to funkcije: organiziranja, odlučivanja, planiranja, vođenja i kontrole. Objašnjen je odnos između menedžmenta i poduzetništva injihova uloga u razvoju turizma. Unapređenje kvalitete u turizmu veže se uz učinkovito djelovanje menedžmenta u svim segmentima turitičke ponude. Posebno se sagledava mogućnost unapređenja kvalitete u hrvatskom turizmu.

menedžment i poduzetništvo ; kvaliteta u turizmu

nije evidentirano

engleski

Functions of management in controlling the quality in tourism

nije evidentirano

management ; entrepreneurship ; quality in tourism

nije evidentirano

Podaci o izdanju

9 (1)

1997.

46-58

objavljeno

0353-4316

1848-6061

Povezanost rada

Kineziologija