Razvoj novih oblika trgovine na malo u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 530689)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Segetlija, Zdenko
hrvatski
Razvoj novih oblika trgovine na malo u Republici Hrvatskoj
U radu se prezentiraju se rezultati istraživanja rasta i razvoja trgovine na malo u Republici Hrvatskoj u posljednjih dvadesetak godina. Analiza rasta temelji se na pokazateljima o fizičkom obujmu ostvarenoga prometa i broja zaposlenih, o broju gospodarskih subjekata, o broju prodavaonica i o ukupnoj prodajnoj površini, a analiza razvoja polazi od pokazatelja razvoja koncentracije ostvarenog prometa i koncentracije prodajnih površina, te strukturnih promjena u ostvarenom prometu prema trgovinskim strukama i u oblicima trgovine na malo. Novi oblici gospodarskih subjekata i novi oblici prodavaonica i njihovi poslovni modeli u Republici Hrvatskoj razvijaju se zahvaljujući uznapredovalim procesima koncentracije i ulasku velikih svjetskih maloprodajnih lanaca u Republiku Hrvatsku. Na taj se način ubrzava i razvoj novih oblika trgovine na malo od strane hrvatskih gospodarskih subjekata. Hrvatski maloprodajni gospodarski subjekti ne mogu konkurirati velikim svjetskim maloprodajnim lancima na temelju ekonomike obujma. Svoj će opstanak i razvoj oni morati temeljiti na kvalitetnijem vertikalnom povezivanju kako u domaćim, tako i u meñ ; unarodnim vrijednosnim lancima.
trgovina na malo; koncentracija; oblik podavaonice; razvoj maloprodajnih
nije evidentirano
engleski
Development of New Forms od Retail Business in the Republic of Croatia
nije evidentirano
retail business; concentracion; type of shops; development of retail domain;
nije evidentirano
Podaci o prilogu
612 - 642-x.
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti
Grbac, Bruno ; Meler, Marcel
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci
978-953-6148-64-6
Podaci o skupu
XX. Kongres CROMAR-a
predavanje
25.10.2007-27.10.2007
Rijeka, Hrvatska