Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razvoj novih oblika trgovine na malo u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 530689)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Segetlija, Zdenko Razvoj novih oblika trgovine na malo u Republici Hrvatskoj // Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.). Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2007. str. 612 - 642-x

Podaci o odgovornosti

Segetlija, Zdenko

hrvatski

Razvoj novih oblika trgovine na malo u Republici Hrvatskoj

U radu se prezentiraju se rezultati istraživanja rasta i razvoja trgovine na malo u Republici Hrvatskoj u posljednjih dvadesetak godina. Analiza rasta temelji se na pokazateljima o fizičkom obujmu ostvarenoga prometa i broja zaposlenih, o broju gospodarskih subjekata, o broju prodavaonica i o ukupnoj prodajnoj površini, a analiza razvoja polazi od pokazatelja razvoja koncentracije ostvarenog prometa i koncentracije prodajnih površina, te strukturnih promjena u ostvarenom prometu prema trgovinskim strukama i u oblicima trgovine na malo. Novi oblici gospodarskih subjekata i novi oblici prodavaonica i njihovi poslovni modeli u Republici Hrvatskoj razvijaju se zahvaljujući uznapredovalim procesima koncentracije i ulasku velikih svjetskih maloprodajnih lanaca u Republiku Hrvatsku. Na taj se način ubrzava i razvoj novih oblika trgovine na malo od strane hrvatskih gospodarskih subjekata. Hrvatski maloprodajni gospodarski subjekti ne mogu konkurirati velikim svjetskim maloprodajnim lancima na temelju ekonomike obujma. Svoj će opstanak i razvoj oni morati temeljiti na kvalitetnijem vertikalnom povezivanju kako u domaćim, tako i u me&ntilde ; unarodnim vrijednosnim lancima.

trgovina na malo; koncentracija; oblik podavaonice; razvoj maloprodajnih

nije evidentirano

engleski

Development of New Forms od Retail Business in the Republic of Croatia

nije evidentirano

retail business; concentracion; type of shops; development of retail domain;

nije evidentirano

Podaci o prilogu

612 - 642-x.

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti

Grbac, Bruno ; Meler, Marcel

Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci

978-953-6148-64-6

Podaci o skupu

XX. Kongres CROMAR-a

predavanje

25.10.2007-27.10.2007

Rijeka, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija