Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Istraživanje ponašanja korisnika interneta na web site-u tvrtke (CROSBI ID 530693)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | međunarodna recenzija

Ružić, Drago ; Dukić, Branimir ; Biloš, Antun Istraživanje ponašanja korisnika interneta na web site-u tvrtke // XX. Kongres CROMAR-a "Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti" Rijeka, Hrvatska, 25.10.2007-27.10.2007

Podaci o odgovornosti

Ružić, Drago ; Dukić, Branimir ; Biloš, Antun

hrvatski

Istraživanje ponašanja korisnika interneta na web site-u tvrtke

Pojavom i snažnim razvojem interneta pojavljuje se i potpuno novo tržište koje se zbog svojih osobitosti, pored korištenja različitih izraza (virtualno, internet tržište, mrežno tržište), najčešće naziva web tržište ili cyber tržište. Unatoč činjenici što ovo tržište karakterizira globalnost u punom smislu te riječi, broj i struktura korisnika Interneta ipak predodre&ntilde ; uju značajnu ograničenost ovog tržišta. No, bez svake sumnje, danas već nezaobilazno veliku skupinu korisnika interneta karakteriziraju brojne značajke koje determiniraju i njihovo ponašanje na mreži. Istraživanje, prikupljanje, analiza i izvješćivanje o ponašanju sudionika virtualnog tržišta predstavljaju neophodne informacije za donošenje brojnih poslovnika odluka neovisno o stupnju uključenosti pojedinog gospodarskog subjekta u e – business. Danas se koriste brojne metode i software-ski alati za marketinška istraživanja na internetu, a u ovom se radu prezentiraju istraživanja na vlastitom web site-u tvrtke, na primjeru iz prakse. U ovom slučaju naglasak je na korištenju prvenstveno nekoliko besplatno dostupnih software-skih alata koje je moguće implementirati na programski kod vlastitih stranica i time dobivati dragocjene informacije o posjetiteljima web site-a i njihovim aktivnostima. Unatoč činjenici što ovakva istraživanje imaju i niz ograničenja, u nekim slučajevima prvenstveno zbog nereprezentativnosti uzorka, brojne korisne informacije o korisničkom segmentu koje pružaju, uz izostanak bilo kakvih troškova, nameću se kao logično rješenje.

ponašanje potrošača; Internet; web site; analitički software

nije evidentirano

engleski

Investigating internet users behaviour on company’ s web site

nije evidentirano

customer behaviour; Internet; web site; analytical software

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

XX. Kongres CROMAR-a "Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti"

predavanje

25.10.2007-27.10.2007

Rijeka, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija