Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strateške odrednice razvoja industrije kože i proizvoda od kože u Hrvatskoj za razdoblje od 2007. – 2015. godine (CROSBI ID 760412)

Druge vrste radova | elaborat/studija

Anić, Ivan-Damir ; Božić, Ljiljana ; Buturac, Goran ; Lovrinčević, Željko ; Mikulić, Davor ; Nušinović, Mustafa ; Rajh, Edo ; Teodorović, Ivan Strateške odrednice razvoja industrije kože i proizvoda od kože u Hrvatskoj za razdoblje od 2007. – 2015. godine // Strateške odrednice razvoja industrije kože i proizvoda od kože u Hrvatskoj za razdoblje od 2007. – 2015. godine. 2007.

Podaci o odgovornosti

Anić, Ivan-Damir ; Božić, Ljiljana ; Buturac, Goran ; Lovrinčević, Željko ; Mikulić, Davor ; Nušinović, Mustafa ; Rajh, Edo ; Teodorović, Ivan

hrvatski

Strateške odrednice razvoja industrije kože i proizvoda od kože u Hrvatskoj za razdoblje od 2007. – 2015. godine

Ova znanstvena studija bavi se temeljnim problemima i promišljanjima o razvojnim mogućnostima. Znanstveni doprinos studije je analitička kombinacija mikro i makroekonomskih sastavnica razvoja, te dijagnoze i sagledavanja perspektive razvoja industrijske grane u poteškoćama. Provedena je SWOT analiza industrije kože i proizvoda od kože. Izvršene su projekcije rasta i očekivane strukturne prilagodbe u industriji kože i proizvoda od kože. U studiji se detaljno razmatraju sastavnice razvojne strategije i identificiraju politike i mjere strukturnih prilagodbi industrije. Projekcije su izvršene primjenom ekonometrijskih metoda. Rezultati istraživanja pokazuju da hrvatska industrija kože i proizvoda od kože ima perspektivu, ali uz provedeno aktivno restrukturiranje, modernizaciju i tržišno repozicioniranje. Da bi se ostvarili razvojni ciljevi, važna je uloga države u smislu horizontalnih i regionalnih potpora te aktivnih mjera na tržištu rada. Definirane su sastavnice tržišnog repozicioniranja. One uključuju skup mjera za rast prihoda od prodaje i rast produktivnosti. Vizija razvoja ove industrije temelji se na stalnom tehnološkom napretku, kadrovskom i organizacijskom restrukturiranju, specijalizaciji i tržišno konkurentnoj proizvodnji proizvoda s višim udjelima dodane vrijednosti. Ukazuje se na potrebu institucionalizacije procesa restrukturiranja. Predlaže se institucijska podrška u vidu posebne Agencija za razvoj industrije kože i proizvoda od kože. U provedbi razvojne strategije, u procesu integracije u EU, zadatak je Središnje države stvoriti uvjete za ubrzano strukturno prilagođavanje i rast konkurentnosti. Zadatak poduzetnika je aktivna uloga u procesu restrukturiranja i tržišnog repozicioniranja. Racionalna su očekivanja da je uz sve zajedničke identificirane sastavnice razvojne strategije moguće postići ostvarenje predloženog scenarija rasta ove industrije. Rezultati istraživanja su primijenjene naravi i služe kao osnovica za izradu razvojnog programa industrije kože i proizvoda od kože.

industrija kože i proizvoda od kože; Hrvatska; projekcije rasta; tržišno repozicioniranje; restrukturiranje; organizacijske promjene; industrijska politika; strategija

nije evidentirano

engleski

Development strategy for the Croatian leather and footwear industry for the 2007-2015 period

nije evidentirano

leather and footwear industry; Croatia; growth projections; market repositioning; restrukturing; organizational changes; industrial policy; strategy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Strateške odrednice razvoja industrije kože i proizvoda od kože u Hrvatskoj za razdoblje od 2007. – 2015. godine

2007.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija