Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

UNAPREĐIVANJE TURISTIČKE KOMINIKACIJE PRIMJENOM INFORMATIČKE TEHNOLOGIJE (CROSBI ID 470900)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Hutinski, Željko UNAPREĐIVANJE TURISTIČKE KOMINIKACIJE PRIMJENOM INFORMATIČKE TEHNOLOGIJE // Hotelska kuća '98 / Milena Peršić (ur.). Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1998. str. 151-162-x

Podaci o odgovornosti

Hutinski, Željko

hrvatski

UNAPREĐIVANJE TURISTIČKE KOMINIKACIJE PRIMJENOM INFORMATIČKE TEHNOLOGIJE

Osnova uspješnosti turizma, kao grane leži u smišljenoj prođžbi dostupnoj što većem broju potencijalnih korisnika. Promidžba se može izvoditi korištenjem klasičnih sredstava prijenosa promidžbene poruke, ali i korištenjem suvremenih medija poput internet računalne komunikacije. Prema provedenom istraživanju, turistički subjekti Hrvatske posjeduju zadovoljavajuću informatičku tehnološku osnovu. Međutim način korištenja računala neprimjeren je i svodi se pretežito na financijsko računovodstvene obrade, recepcijsko poslovanje i statistička praćenja. Za poslove promidžbe računalo se koristi razločito od subjekta do subjekta, ali u granicama od 2,57 do 12,50%.

Komunikacija; informatika; računalo; uspješnost; turizam

nije evidentirano

engleski

IMPROVEMENT OF TOURISM COMMUNICATIONS BY USING INFORMATICS TECHNOLOGY

nije evidentirano

communication; informatics; computer; success; turism

nije evidentirano

Podaci o prilogu

151-162-x.

1998.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Hotelska kuća '98

Milena Peršić

Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci

Podaci o skupu

HOTEL U TURISTIČKOJ DESTINACIJI

predavanje

05.10.1998-06.10.1998

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti