Uloga odnosa s javnošću u razvoju seoskog turizma (CROSBI ID 530768)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Skoko, Božo ; Jugo, Damir
hrvatski
Uloga odnosa s javnošću u razvoju seoskog turizma
Autori analiziraju promotivne aspekte ponude seoskog turizma u Hrvatskoj te se bave važnošću promocije u razvoju seoskog turizma. Poseban naglasak stavljaju na načine i mogućnosti korištenja komunikacijskih alata odnosa s javnošću u kreiranju ponude. Odnosi s javnošću, naime, pomažu informiranosti javnosti i potencijalnih turista o konkretnoj ponudi te istodobno utječu na poznatost i imidž određene destinacije, kao i seoskog turizma općenito. Budući se temelje na dvosmjernoj komunikaciji, također pomažu seoskim gospodarstvima da kvalitetnije istraže i razumiju želje, potrebe i očekivanja javnosti, odnosno turista te kontinuirano razvijaju i jačaju međusobne odnose. Nažalost, kvalitetna promocija i kontinuirani odnosi s javnošću u ovom segmentu turističke ponude u Hrvatskoj još nisu dovoljno razvijeni. Međutim, autori zaključuju kako promocija i odnosi s javnošću, uz infrastrukturu i kvalitetu ponude, postaju jedan od najvažnijih aspekata u kreiranju ponude seoskog turizma a imidž, koji nastaje kao posljedica njihova djelovanja najznačajnija komparativna prednost u odnosu na konkurenciju.
seoski turizam; odnosi s javnošću; promocija; Hrvatska
nije evidentirano
engleski
The Role of Public Relations in the Development of Rural Tourism
nije evidentirano
rural tourism; public relations; promotions; Croatia
nije evidentirano
Podaci o prilogu
387-401.
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Prvi hrvatski kongres ruralnog turizma s međunarodnim sudjelovanjem Perspektive razvoja ruralnog turizma
Baćac, Robert
Zagreb: Hrvatski farmer
Podaci o skupu
Hrvatski kongres ruralnog turizma s međunarodnim sudjelovanjem Perspektive razvoja hrvatskog turizma (1 ; 2007)
predavanje
17.10.2007-21.10.2007
Hvar, Hrvatska