Specifičnosti kreiranja marke na poslovnom tržištu Gastro Grupe d.o.o. (CROSBI ID 530788)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Horvat, Đuro ; Trojak, Nataša
hrvatski
Specifičnosti kreiranja marke na poslovnom tržištu Gastro Grupe d.o.o.
Gastro Grupa d.o.o. je klaster čije je poslovanje usmjereno na HoReCa tržište – tržište ugostiteljskih objekata, a koji svoje poslovanje ne usmjerava prema krajnjem potrošaču, već prema poslovnim korisnicima koji proizvode iz asortimana Gastro Grupe prosljeñ ; uju krajnjim korisnicima. Osobitosti tog segmenta pred Gastro Grupu postavljaju izazove koji su, u odnosu na tržište krajnjih potrošača, specifični. Upravljanje vlastitom markom s ciljem zadovoljenja želja i potreba klijenata otežava, uz trendove poslovnih tržišta, s jedne strane nepostojanje emocionalne komponente pri kupnji od strane klijenta, a s druge strane činjenica da je potražnja neizravno pod utjecajem aktivnosti proizvoñ ; ača čije marke Gastro Grupa takoñ ; er prodaje, a koji se posredno plasiraju na tržištu na kojem odluku o kupnji donosi krajnji potrošač. Brze promjene na poslovnom tržištu Gastro Grupi donose nužnost usredotočenja na klijenta i stvaranje vrlo jasnog obećanja vrijednosti. Detaljna analiza tržišta pokazala je što tržište (klijent) traži i jasno ukazala na vrijednosti koje Gastro Grupa tržištu treba isporučiti. Ovaj rad prikazuje kako je Gastro Grupa u tom složenom okruženju, a sukladno rezultatima analize tržišta, definirala svoju poslovnu strategiju. Vrijednost koju klijenti očekuju utkana je u poslovnu strategiju iz koje proizlazi cjelovita strategija vlastite marke i njezine izgradnje na HoReCa tržištu, te definira aktivnosti svih organizacijskih razina koje utječu na izgradnju obećane vrijednosti. Stoga se ukazuje na važnost upravljanja markom i analiziraju se procesi provoñ ; enja strategije istraživanja vrijednosti, kreiranja vrijednosti i isporuke vrijednosti u gospodarskom subjektu Gastro Grupe.
poslovno tržište ; marketing poslovnih tržišta ; upravljanje markom
nije evidentirano
engleski
The specifics of creating the brand of Gastro Grupa d.o.o in the business market
nije evidentirano
business market ; business markets marketing ; brand management
nije evidentirano
Podaci o prilogu
284-297.
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
XX. Kongres CROMAR-a: Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti
Grbac, Bruno ; Meler, Marcel
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci
978-953-6148-64-6
Podaci o skupu
XX. Kongres CROMAR-a "Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti"
predavanje
25.10.2007-27.10.2007
Rijeka, Hrvatska