Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razmišljanja o menadžmentu odrednice : Case study odrednice Kvarner (CROSBI ID 34553)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Mencer, Ivan ; Jelenc, Lara Razmišljanja o menadžmentu odrednice : Case study odrednice Kvarner // Marketing u društvu znanja = Marketing in a knowledge based society / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.). Rijeka: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008. str. 279-290

Podaci o odgovornosti

Mencer, Ivan ; Jelenc, Lara

hrvatski

Razmišljanja o menadžmentu odrednice : Case study odrednice Kvarner

Turizam je decenijima jedna od glavnih gospodarskih djelatnosti Republike Hrvatske. Turizam, je specifična gospodarska djelatnost. Nastaje kao posljedica mnogobrojnih kombinacija raznovrsno osmišljenih komponenti i aktivnosti. Konkurentnost turističkog tržišta, tj. turističke odrednice rezultanta je objedinjavanja najčešće nekoliko komponenti, i to: infrastrukture, pristupačnosti, gostoprimstva, poduzetništva i političke volje, kao objektivnih elemenata koji imaju snagu podržavati nastanak, razvoj i održavanje turističke odrednice. Strategija destinacije podrazumijeva donošenje, provođenje i kontinuirano praćenje razvoja na način da se sublimiraju sadržaji kojima se određuje misija i vizija destinacije kao specifičnog branda. Strategija podrazumijeva i neminovno tržišno pozicioniranje, koje se temelji na određivanju sustava vrijednosti destinacije. Sustav vrijednosti odrednice provodi se putem procesa prosudbe kao instrumenta dijagnosticiranja turističke odrednice. Jedna od mogućnosti spoznaje sustava konkurentskih vrijednosti je i razlikovanje komponenti s obzirom na aspekt korisnika i s obzirom na subjekt koji generira turističku ponudu odrednice. U članku autori sugeriraju određivanje bitnih karakteristika turističke odrednice Kvarner, kao i kritički osvrt na postojeće trendove.

Kvarner, menadžment odrednice

Rad je prezentiran na skupu XX. Kongres CROMAR-a, Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti. Rad je dostupan u zborniku sažetaka XX. Kongres CROMAR-a, Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.). - Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka , 2007. 84-85 (ISBN: 978-953-6148-63-9).

engleski

Thoughts on destination management : Case-study destination Kvarner

nije evidentirano

Kvarner, destination management

nije evidentirano

Podaci o prilogu

279-290.

objavljeno

Podaci o knjizi

Marketing u društvu znanja = Marketing in a knowledge based society

Grbac, Bruno ; Meler, Marcel

Rijeka: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)

2008.

978-953-6148-72-1

Povezanost rada

Ekonomija