Razmišljanja o menadžmentu odrednice : Case study odrednice Kvarner (CROSBI ID 34553)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Mencer, Ivan ; Jelenc, Lara
hrvatski
Razmišljanja o menadžmentu odrednice : Case study odrednice Kvarner
Turizam je decenijima jedna od glavnih gospodarskih djelatnosti Republike Hrvatske. Turizam, je specifična gospodarska djelatnost. Nastaje kao posljedica mnogobrojnih kombinacija raznovrsno osmišljenih komponenti i aktivnosti. Konkurentnost turističkog tržišta, tj. turističke odrednice rezultanta je objedinjavanja najčešće nekoliko komponenti, i to: infrastrukture, pristupačnosti, gostoprimstva, poduzetništva i političke volje, kao objektivnih elemenata koji imaju snagu podržavati nastanak, razvoj i održavanje turističke odrednice. Strategija destinacije podrazumijeva donošenje, provođenje i kontinuirano praćenje razvoja na način da se sublimiraju sadržaji kojima se određuje misija i vizija destinacije kao specifičnog branda. Strategija podrazumijeva i neminovno tržišno pozicioniranje, koje se temelji na određivanju sustava vrijednosti destinacije. Sustav vrijednosti odrednice provodi se putem procesa prosudbe kao instrumenta dijagnosticiranja turističke odrednice. Jedna od mogućnosti spoznaje sustava konkurentskih vrijednosti je i razlikovanje komponenti s obzirom na aspekt korisnika i s obzirom na subjekt koji generira turističku ponudu odrednice. U članku autori sugeriraju određivanje bitnih karakteristika turističke odrednice Kvarner, kao i kritički osvrt na postojeće trendove.
Kvarner, menadžment odrednice
Rad je prezentiran na skupu XX. Kongres CROMAR-a, Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti. Rad je dostupan u zborniku sažetaka XX. Kongres CROMAR-a, Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.). - Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka , 2007. 84-85 (ISBN: 978-953-6148-63-9).
engleski
Thoughts on destination management : Case-study destination Kvarner
nije evidentirano
Kvarner, destination management
nije evidentirano
Podaci o prilogu
279-290.
objavljeno
Podaci o knjizi
Marketing u društvu znanja = Marketing in a knowledge based society
Grbac, Bruno ; Meler, Marcel
Rijeka: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)
2008.
978-953-6148-72-1