Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razmišljanja o menadžmentu odrednice:Case study odrednice Kvarner (CROSBI ID 530836)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Mencer, Ivan ; Jelenc, Lara Razmišljanja o menadžmentu odrednice:Case study odrednice Kvarner // XX. kogres CROMAR-a Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti : zbornik sažetaka / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.). Rijeka, 2007. str. 84--85

Podaci o odgovornosti

Mencer, Ivan ; Jelenc, Lara

hrvatski

Razmišljanja o menadžmentu odrednice:Case study odrednice Kvarner

Turizam je decenijima jedna od glavnih gospodarskih djelatnosti Republike Hrvatske. Turizam, je specifična gospodarska djelatnost. Nastaje kao posljedica mnogobrojnih kombinacija raznovrsno osmišljenih komponenti i aktivnosti. Konkurentnost turističkog tržišta, tj. turističke odrednice rezultanta je objedinjavanja najčešće nekoliko komponenti, i to: infrastrukture, pristupačnosti, gostoprimstva, poduzetništva i političke volje, kao objektivnih elemenata koji imaju snagu podržavati nastanak, razvoj i održavanje turističke odrednice. Strategija destinacije podrazumijeva donošenje, provođenje i kontinuirano praćenje razvoja na način da se sublimiraju sadržaji kojima se određuje misija i vizija destinacije kao specifičnog branda. Strategija podrazumijeva i neminovno tržišno pozicioniranje, koje se temelji na određivanju sustava vrijednosti destinacije. Sustav vrijednosti odrednice provodi se putem procesa prosudbe kao instrumenta dijagnosticiranja turističke odrednice. Jedna od mogućnosti spoznaje sustava konkurentskih vrijednosti je i razlikovanje komponenti s obzirom na aspekt korisnika i s obzirom na subjekt koji generira turističku ponudu odrednice. U članku autori sugeriraju određivanje bitnih karakteristika turističke odrednice Kvarner, kao i kritički osvrt na postojeće trendove.

Kvarner; menadžment odrednice

Rad objavljen u uredničkoj knjizi "Marketing u društvu znanja = Marketing in a knowledge based society" ur. Grbac, B. Meler, M., Ekonomski fakultet ; Hrvatska zajednica udruga za marketing, Rijeka, 2008, str. 279-290, ISBN 978-953-6148-72-1

engleski

Thoughts on destination management: Case-study destination Kvarner

nije evidentirano

Kvarner; destination management

nije evidentirano

Podaci o prilogu

84--85.

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

XX. kogres CROMAR-a Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti : zbornik sažetaka

Grbac, Bruno ; Meler, Marcel

Rijeka:

978-953-6148-64-6

Podaci o skupu

Kogres CROMAR-a Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti (20 ; 2007)

ostalo

02.10.2007-27.10.2007

Rijeka, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija