Razmišljanja o menadžmentu odrednice:Case study odrednice Kvarner (CROSBI ID 530836)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Mencer, Ivan ; Jelenc, Lara
hrvatski
Razmišljanja o menadžmentu odrednice:Case study odrednice Kvarner
Turizam je decenijima jedna od glavnih gospodarskih djelatnosti Republike Hrvatske. Turizam, je specifična gospodarska djelatnost. Nastaje kao posljedica mnogobrojnih kombinacija raznovrsno osmišljenih komponenti i aktivnosti. Konkurentnost turističkog tržišta, tj. turističke odrednice rezultanta je objedinjavanja najčešće nekoliko komponenti, i to: infrastrukture, pristupačnosti, gostoprimstva, poduzetništva i političke volje, kao objektivnih elemenata koji imaju snagu podržavati nastanak, razvoj i održavanje turističke odrednice. Strategija destinacije podrazumijeva donošenje, provođenje i kontinuirano praćenje razvoja na način da se sublimiraju sadržaji kojima se određuje misija i vizija destinacije kao specifičnog branda. Strategija podrazumijeva i neminovno tržišno pozicioniranje, koje se temelji na određivanju sustava vrijednosti destinacije. Sustav vrijednosti odrednice provodi se putem procesa prosudbe kao instrumenta dijagnosticiranja turističke odrednice. Jedna od mogućnosti spoznaje sustava konkurentskih vrijednosti je i razlikovanje komponenti s obzirom na aspekt korisnika i s obzirom na subjekt koji generira turističku ponudu odrednice. U članku autori sugeriraju određivanje bitnih karakteristika turističke odrednice Kvarner, kao i kritički osvrt na postojeće trendove.
Kvarner; menadžment odrednice
Rad objavljen u uredničkoj knjizi "Marketing u društvu znanja = Marketing in a knowledge based society" ur. Grbac, B. Meler, M., Ekonomski fakultet ; Hrvatska zajednica udruga za marketing, Rijeka, 2008, str. 279-290, ISBN 978-953-6148-72-1
engleski
Thoughts on destination management: Case-study destination Kvarner
nije evidentirano
Kvarner; destination management
nije evidentirano
Podaci o prilogu
84--85.
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
XX. kogres CROMAR-a Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti : zbornik sažetaka
Grbac, Bruno ; Meler, Marcel
Rijeka:
978-953-6148-64-6
Podaci o skupu
Kogres CROMAR-a Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti (20 ; 2007)
ostalo
02.10.2007-27.10.2007
Rijeka, Hrvatska