Sustav marketing-kontrole u procesno orijentiranom poduzeću (CROSBI ID 34554)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Grbac, Bruno ; Kežman, Elvedina
hrvatski
Sustav marketing-kontrole u procesno orijentiranom poduzeću
Za ostvarivanje ciljeva poslovanja poduzeća kontinuirano prate realizaciju marketinških strategija, evaluiraju rezultate u odnosu na postavljene standarde te revidiraju implementaciju u skladu s promjenama u okruženju i zahtjevima trenutka. Smatra se da uspostavljanje efikasnog, efektivnog i adaptabilnog sustava marketing kontrole osigurava primjereni odgovor dinamici okruženja. U radu se polazi od pretpostavke da se implementacijom sustava marketinške kontrole u procesno usmjerenim tržišnim subjektima osigurava ostvarivanje održive konkurentske prednosti. U tu svrhu istražit će se odrednice uspostave sustava kontrole marketinških aktivnosti u procesno orijentiranim tržišnim subjektima, utvrditi njihov menuodnos i utjecaj na ostale veličine upravljanja. Uvažavajući rezultate istraživanja izradit će se model marketinške kontrole u procesno orijentiranom tržišnom subjektu.
marketinška kontrola, procesno orijentirani tržišni subjekt, model marketinške kontrole
Rad je kao poster prezentiran na skupu XX. Kongres CROMAR-a. Prošireni sažetak je dostupan u Knjizi sažetaka ; Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.) ; Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 2007. ; ISBN: 978-953-6148-63-9.
engleski
The System of Marketing Control in a Process Oriented Company
nije evidentirano
marketing control, process oriented company, model of marketing control
nije evidentirano
Podaci o prilogu
114-126.
objavljeno
Podaci o knjizi
Grbac, Bruno ; Meler, Marcel
Rijeka: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)
2008.
978-953-6148-72-1