Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Pozicioniranje marke na poslovnom tržištu (CROSBI ID 530908)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad

Bašić, Maša ; First, Ivana Pozicioniranje marke na poslovnom tržištu // Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.). Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008. str. 214-225

Podaci o odgovornosti

Bašić, Maša ; First, Ivana

hrvatski

Pozicioniranje marke na poslovnom tržištu

Ključ dobrog pozicioniranja marke je stvaranje jakih, jedinstvenih i poželjnih asocijacija kod ciljanih kupaca. Vrlo bitnu ulogu u postizanju tog cilja imaju integrirane marketinške komunikacije (IMK). Noseći sržnu poruku marke, one stvaraju, jačaju i čine asocijacije uz marku konzistentnijima. Na taj način one pojačavaju vezu između potrošača i marke. Svrha ovog rada je bazirajući se na teoretskim postavkama o pozicioniranju, upravljanju markom i integriranoj marketinškoj komunikaciji, utvrditi specifičnosti pozicioniranja marke na poslovnom tržištu. Polazne pretpostavke istraživanja su da jaka marka utječe na kupce na poslovnom tržištu, te da se na tom tržištu stvaranje marke potpomaže integriranom marketinškom komunikacijom. Metodološki se rad bazira na metodi analize slučaja tvrtke Aquaestil, proizvođača akrilnih kada. Pretpostavke rada su istražene putem dubinskog intervjua s upravom i svim ključnim poslovnim kupcima ove tvrtke. Identificirane su ključne asocijacije marke Aquaestil, potvrđene pretpostavke istraživanja i predložene akcije za unapređenje pozicije marke Aquaestil u svijesti poslovnih potrošača. Preporuča se daljnje kvantitativno istraživanje kako bi se ispitala validnost rezultata.

pozicioniranje marke ; integrirane marketinške komunikacije ; poslovno tržište

Prošireni sažetak dostupan je u Zborniku sažetaka ; Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.) ; Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 2007. ; ISBN: 978-953-6148-63-9.

engleski

Brand Positioning in the Business Market

nije evidentirano

brand positioning ; integrated marketing communication ; business market

nije evidentirano

Podaci o prilogu

214-225.

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju

Grbac, Bruno ; Meler, Marcel

Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)

978-953-6148-73-8

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Ekonomija