Demovićeva izlaganja na međunarodnim kongresima i znanstvenim skupovima (CROSBI ID 34653)

Babić, Marko Demovićeva izlaganja na međunarodnim kongresima i znanstvenim skupovima // Rasprave i prilozi iz stare hrvatske glazbene prošlosti s biobibliografijom : hommage o 70. obljetnici života / Babić, Marko (ur.). Zagreb: Glas Koncila, 2007. str. 49-62

Babić, Marko

Demovićeva izlaganja na međunarodnim kongresima i znanstvenim skupovima

Na temelju izvorne arhivske građe i dokumentacije iz Demovićeve pismohrane, posebice sačuvanih poziva za sudjelovanje na međunarodnim i domaćim kongresima, znanstvenim i drugim skupovima s izlaganjem, dopisa kojima su sudjelovanja prihvaćena i potvrđena te sačuvanim programima, autor je napravio kronološku rekonstrukciju o Demovićevim nastupima na međunarodnim kongresima, znanstvenim skupovima i drugim javnim nastupima. Demović je nastupio i održao izlaganja na 21 međunarodnom skupu u Austriji, Hrvatskoj, Indiji, Italiji, Kanadi, Mađarskoj, Makedoniji, Malti, Njemačkoj, Sjedinjenim Američkim Državama, Sloveniji, Španjolskoj i Švedskoj. Osim toga s izlaganjima i glazbenim programima nastupio je na više od 30 simpozijuma i drugih znanstvenih skupova u Hrvatskoj, kao u: Cavtatu, Dubrovniku, Hvaru, Osoru, Pagu, Sinju, Slavonskom Brodu, Splitu, Zadru, Zagrebu (u nekim mjestima i po nekoliko puta, a najviše u Zagrebu, 12 puta). S predavanjima, predstavljanjima knjiga, CD-a, i drugim javnim nastupima u raznim prigodama nastupao je u: Dubrovniku, Lumbardi, Omišu, Splitu, Šibeniku, Zagrebu (Hrvatska), Bergamu (Italija), Tirschenreuthu (Njemačka). Svi nastupi, njih 78 su sažeto prikazani posebnim metodološkim pristupom osmišljenim za ovu prigodu te u pravilu sadrže naziv kongresa ili znanstvenog skupa, mjesto i nadnevke održavanja, naziv organizatora te naslov Demovićeva izlaganja.

Demović, Miho, glazbenici, glazba

Speeches by Miho Demović at international congresses and profesional meetings

Demović, Miho, musicians, music