Nove kompetencije učitelja za novu školu (CROSBI ID 531445)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Neven Hrvatić
hrvatski
Nove kompetencije učitelja za novu školu
Položaj učitelja u suvremenoj školi, u procesu odgoja i obrazovanja, danas je temeljno drugačiji nego u ranijim razdobljima. Promjene u sustavu izobrazbe učitelja proizlaze iz potrebe profesionalizacije obrazovanja kao značajnog faktora razvoja. Obrazovanju učitelja prilazi se kao cjelovitom, otvorenom, dinamičnom i trajnom procesu u kojem će pojedini sadržaji i pristupi biti različito dimenzionirani. Stjecanje nastavne kompetencije postaje osnova i pretpostavka stručnog razvoja učitelja tijekom svih faza profesionalne karijere. Kada govorimo o učiteljskim kompetencijama, važno je odrediti koje su od njih temeljne budući da mogu varirati od vrlo širokih i općenitih do usko specifičnih i stručnih. Proces kontinuiranog profesionalnog razvoja (Continuous Professional Development) počinje jačanjem procesa osnovnog učiteljskog obrazovanja i sastoji se od komplementarnih komponenata: inicijalnog (preddiplomskog/diplomskog) obrazovanja učitelja, uvođenja u posao, obrazovanja učitelja tijekom rada i cjeloživotnog učenja.
učitelj; škola; nove kompetencije učitelja; interkulturalna kompetencija; cjeloživotno obrazovanje
nije evidentirano
engleski
New competences of teachers for a new school
nije evidentirano
teacher; school; new teacher competences; intercultural competence; life-long learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2007.
nije evidentirano
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Učitelj- lučonoša humanih vrijednosti škole 21. stoljeća
pozvano predavanje
05.10.2007-05.10.2007
Virovitica, Hrvatska