Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Utjecaj suportivno-edukacijskog rada na anksioznost roditelja djece oštećena sluha i govora (CROSBI ID 471018)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Kondić, Ljiljana ; Dulčić, Adinda Utjecaj suportivno-edukacijskog rada na anksioznost roditelja djece oštećena sluha i govora // Rehabilitacija i inkluzija / Oberman-Babić, Mira (ur.). Zagreb: Fakultet za defektologiju Sveučilišta u Zagrebu, 1997. str. 25-25

Podaci o odgovornosti

Kondić, Ljiljana ; Dulčić, Adinda

hrvatski

Utjecaj suportivno-edukacijskog rada na anksioznost roditelja djece oštećena sluha i govora

U sklopu sveobuhvatnog pristupa u rehabilitaciji djece s govorno-slušnim poremećajima, u radu po Verbotonalnoj metodi, važan je sustavni rad s roditeljima. Tijekom rehabilitacijskog procesa s djecom se ostvaruju raznoliki programski sadržaji primjereni vrsti i stupnju teškoća, a rad s roditeljima najčešće se svodi na individualne i grupne konzultacije. Uvidjevši potrebu sustavnog rada primjerenu posebnim potrebama roditelja djece oštećena sluha i govora, započeli smo kontinuirani suportivno-edukacijski rad u obliku radionica sa svrhom postizanja učinkovitijeg roditeljstva i ravnopravnijeg sudjelovanja u ostvarivanju rehabilitacijskih ciljeva. Roditelji djece s govorno-slušnim poremećajima moraju svoje tjeskobe, nemire i niz pitanja da bi postali djelotvorniji u svojoj roditeljskoj ulozi, a uz to valja raditi i na razvijanju njihove cjelovite osobitosti, neovisno o roditeljskoj ulozi. Radom smo roditeljima približili temeljne potrebe djece s govorno-slušnim poremećajima i načine njihova zadovoljenja. Nastojali smo omogućiti djelotvorniji način prevladavanja kriznih stanja u odgoju djece s govorno-slušnim poremećajima. Poticali smo roditelje na cjelovitiji razvoj vlastite osobnosti te nastojali poboljšati suradnju obitelji i stručnjaka raznih specijalnosti koji sudjeluju u rehabilitaciji djece s govorno-slušnim poremećajima. Za evaluaciju našega rada koristili smo se polustrukturiranim upitnikom konstruiran u te svrhe, Spielbergov upitnik za ispitivanje anksioznosti, te usmeni i pismeni "feed back" roditelja.

anksioznost ; roditelji ; rehabilitacija

nije evidentirano

engleski

Influence of supportive educational work on anxiety of hearing and speech impaired children`s parents

nije evidentirano

anxiety ; parents ; rehabilitation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

25-25.

1997.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Rehabilitacija i inkluzija

Oberman-Babić, Mira

Zagreb: Fakultet za defektologiju Sveučilišta u Zagrebu

Podaci o skupu

Rehabilitacija i inkluzija

predavanje

23.09.1997-26.09.1997

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Kliničke medicinske znanosti