Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kvaliteta školskog okruženja u percepciji roditelja – temelj za partnerstvo škole-obitelji-zajednice (CROSBI ID 531900)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Kranželić Tavra, Valentina ; Ferić Šlehan, Martina Kvaliteta školskog okruženja u percepciji roditelja – temelj za partnerstvo škole-obitelji-zajednice // Plava knjiga sažetaka / Ferić Šlehan, Martina ; Kranželić Tavra, Valentina ; Stošić, Jasmina (ur.). Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2007. str. 220-221-x

Podaci o odgovornosti

Kranželić Tavra, Valentina ; Ferić Šlehan, Martina

hrvatski

Kvaliteta školskog okruženja u percepciji roditelja – temelj za partnerstvo škole-obitelji-zajednice

U radu je predstavljen dio istraživanja koje je u sklopu procjene potreba provedeno u Istarskoj županiji kao dio projekta &laquo ; Zajednice koje brinu kao modeli prevencije poremećaja u ponašanju, &raquo ; a koji se provodi u suradnji Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta (MZOS, 0013009) i Upravnog odjela za zdravstvo i socijalnu skrb Istarske županije. U sklopu projekta, kao prioritet za usmjeravanje djelovanja zajednice prema djeci i mladima, između ostalog, izdvojena je suradnja škole i roditelja. U doprinosu škole prevenciji poremećaja u ponašanju djece i mladih, nezaobilazna je njezina povezanost s obitelji učenika i lokalnom zajednicom. Partnerstvo koje će uključivati obitelj, školu i zajednicu ne ostavlja mnogo neorganiziranog, a time i nesigurnog prostora za djecu i mlade. Partnerstvo škole-obitelji-zajednice je suradnički odnos ostvaren prvenstveno s ciljem osiguravanja pozitivnih obrazovnih i socijalnih razvojnih ishoda za djecu i mlade, a istovremeno je koristan za sve uključene strane (Ellis i Hughes, 2002). Cilj ovog rada je istražiti razlike u percepciji kvalitete školskog okruženja između roditelja osnovnoškolske i roditelja srednjoškolske djece i mladih. U uzorku je sudjelovalo ukupno 473 roditelja (roditelji OŠ = 278, roditelji SŠ = 195). Diskriminativna analiza prema navedenom kriteriju izdvojila je jednu značajnu diskriminativnu funkciju. Statistički značajna razlika vodi zaključku da roditelji osnovnoškolske djece lošije percipiraju situaciju oko materijalnih sredstava kojima škola raspolaže i percepciju sigurnosti djeteta u školi od nasilja te veću vlastitu uključenost u domaće zadaće djeteta. Rezultati ovog istraživanja mogu predstavljati temelj odluka važnih ljudi u školskom okruženju o načinima uključivanja roditelja u aktivnosti i odlučivanje u školi, te time postaviti temelje za uspješno partnerstvo i održavati ga trajnim.

školsko okruženje; prevencija poremećaja u ponašanju; roditelji; partnerstvo škola-obitelj-zajednica

sažetak je objavljen na hrvatskom i engleskom jeziku

engleski

The parent’ s perception of the quality of the school environment – guidelines for a school-family-community partnership

nije evidentirano

school environment; prevention of behavior disorders; parents; school-family-community partnership

nije evidentirano

Podaci o prilogu

220-221-x.

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Plava knjiga sažetaka

Ferić Šlehan, Martina ; Kranželić Tavra, Valentina ; Stošić, Jasmina

Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-6418-58-9

Podaci o skupu

ISTRAŽIVANJA U EDUKACIJSKO-REHABILITACIJSKIM ZNANOSTIMA

poster

14.07.2007-16.07.2007

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija