Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Ruralni turizam (CROSBI ID 34798)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Kušen, Eduard Ruralni turizam // Hrvatski turizam : plavo - bijelo - zeleno / Čorak, Sanda ; Mikačić, Vesna (ur.). Zagreb: Institut za turizam, 2006. str. 167-190

Podaci o odgovornosti

Kušen, Eduard

hrvatski

Ruralni turizam

Ruralni turizam u Hrvatskoj je slabo razvijen usprkos bogatoj i raznovrsnoj atrakcijskoj osnovi, poglavito zbog iznimne turističke atraktivnosti hrvatske morske obale i veće isplativosti investiranja u hrvatski maritimni prostor. S druge strane, razvoj ruralnog turizma izravno ovisi o cjelokupnom ruralnom prostoru, koji je u Hrvatskoj u posljednjih pedeset godina ostao gospodarski i socio-kulturno zapušten. U stručnom smislu, razjašnjeni su bit i struktura ruralnog turizma, s osvrtom na postojeći hrvatski pravni okvir, koji se uglavnom odnosi tek na segment turističkih seljačkih gospodarstava. Ponuda hrvatskog ruralnog turizma, osim što je po opsegu skromna, ona je i nekonkurentna na europskom turističkom tržištu. Iznimku čini Istra, u kojoj je osmišljen i realiziran specifični proizvod « ; agroturizam» ; . Usprkos svemu, Hrvatska ima velike perspektive razvoja ruralnog turizma, koji ovisi, s jedne strane, o ukupnom razvoju hrvatskog ruralnog prostora, a s druge strane, o znatno većem angažiranju hrvatskog sektora turizma u razvijanju ruralnog turizma.

ruralni turizam, ruralni prostor, turizam na seljačkom gospodarstvu, Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Rural tourism

nije evidentirano

rural tourism, rural area, rural tourism on farm, Croatia

nije evidentirano

Podaci o prilogu

167-190.

objavljeno

Podaci o knjizi

Hrvatski turizam : plavo - bijelo - zeleno

Čorak, Sanda ; Mikačić, Vesna

Zagreb: Institut za turizam

2006.

953-6145-16-2

Povezanost rada

Ekonomija