Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Budućnost obrazovanja odraslih - obrazovanje odraslih za budućnost (CROSBI ID 135461)

Prilog u časopisu | stručni rad

Matijević, Milan Budućnost obrazovanja odraslih - obrazovanje odraslih za budućnost // Andragoški glasnik, 11 (2007), 1; 7-14-x

Podaci o odgovornosti

Matijević, Milan

hrvatski

Budućnost obrazovanja odraslih - obrazovanje odraslih za budućnost

BUDUĆNOST OBRAZOVANJA ODRASLIH - OBRAZOVANJE ODRASLIH ZA BUDUĆNOST Dr. sc. Milan Matijević Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu milan.matijevic@ufzg.hr Sažetak – Za andragogiju, opću znanost o obrazovanju odraslih, izuzetno su važni odgovori na pitanja: Kakva je budućnost obrazovanja odraslih? te Kako bi trebalo izgledati obrazovanje odraslih za budućnost? Autor razmatra uvjetovanost obrazovanja odraslih novim medijskim okruženjem i novim obrazovim tehnologijama. Važna oblilježja obrazovanja odraslih u budućnosti bit će fleksibilnost i medijima pomagano učenje, a bitni ciljevi pripreme odraslih za budućnost su osposobljavanje za traženje i selekciju informacija, osposobljavanje za primjenu znanja, zatim osposobljavanje primjenu teorija i ideja te za kritičko mišljenje, donošenje odluka i kreataivno rješavanje problema. Važan cilj obrazovanja odraslih treba biti i pripremanje za promjene. Idealan model obrazovanja odraslih je „ učenje po dogovoru“ – dogovaraju se ciljevi i modeli obrazovanja, zatim mjesto poučavanja i učenja, mediji koji će pomagati učenje, načini evaluacije itd..

obrazovanje odraslih; Internet; multimedij; e-ečenje

nije evidentirano

engleski

The future of adult education . the Education of Adults for the future

nije evidentirano

adult education; Internet; multimedia; e-learning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

11 (1)

2007.

7-14-x

objavljeno

1331-3134

1849-0883

Povezanost rada

Pedagogija