Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Mentorska nastava u osnovnoj školi (CROSBI ID 135528)

Prilog u časopisu | stručni rad

Matijević, Milan Mentorska nastava u osnovnoj školi // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 5 (1996), 1(21); 129-145

Podaci o odgovornosti

Matijević, Milan

hrvatski

Mentorska nastava u osnovnoj školi

U današpnjoj osnovnoj školi u Hrvatskoj dominira frontalna nastava u razredno-predmetno-satnom sustavu. Ta je nastava više orijentirana na učitelja negoli na učenika. Tu je važno što radi učitelj i kako se realizira program, a učenici uglavnom sjede, slušaju i gledaju. Autor je proučavao deset godina kakav je u takvoj nastavi položaj učenika s posebnim edukativnim potrebama - i djece s teškoćama u razvoju kao i djece u koje je uočena natprosječnost u svim područjima ili talentiranost za neku aktivnost. Proučeno je 95 slučajeva djece s teškoćama u razvpoju i 25 natprosječnih i talentiranih učenika. U priloženim su tablicama osnovni podaci samo za 20 slučajeva djece s teškoćama u razvoju i 10 slučajeva iznadprosječne i talentirane djece. Sustavnim promatranjem u nasstavnim situacijama, proučavanjem školske dokumentacije i učeničkih radova te intervjuiranjem djece, roditelja i učitelja, analizirani su načini pružanja instruktivne pomoći takvim učenicima, odnosno nastavne metode i strategije. Svakako je najprimjerenije osiguranje mentorske pomoći takvim učenicima. Autor prikazuje narav takve nastave i upozorava na teškoće koje prate pokušaje učitelja da mentorski vode i usmjeravaju učenike s posebnim edukativnim potrebama u uvjetima zajedničke nastave.

mentorska nastava ; osnvona škola ; učitelji

nije evidentirano

engleski

Mentorship teaching in Elementary school

nije evidentirano

mentorship teaching ; elementary school ; teachers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

5 (1(21))

1996.

129-145

objavljeno

1330-0288

1848-6096

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice
Indeksiranost