Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Primjena ciljnog marketinga na turističkom tržištu Karlovačke županije (CROSBI ID 347985)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kušećek, Sanja Primjena ciljnog marketinga na turističkom tržištu Karlovačke županije / Grbac, Bruno (mentor); Dlačić, Jasmina (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2007

Podaci o odgovornosti

Kušećek, Sanja

Grbac, Bruno

Dlačić, Jasmina

hrvatski

Primjena ciljnog marketinga na turističkom tržištu Karlovačke županije

Ciljni marketing predstavlja suprotnost masovnom marketingu koji se danas sve manje koristi. Umjesto masovnog marketinga poduzeća prakticiraju ciljni marketing koji obuhvaća proces segmentacije, ciljnog usmjeravanja odnosno odabira ciljnog tržišta i pozicioniranje. Ciljni marketing igra posebno značajnu ulogu i u turističkom marketingu. Jedan od izazova hrvatskog turizma danas je pronaći najbolji način da se on svijetu pokaže kao jedinstven i poseban, kako na razini države, tako i pojedinačnih gradova i mjesta. U svijetu raste preferencija turista prema specifičnim oblicima turizma, a to se javlja iz razloga što su turisti danas generalno zahtjevniji, izbirljiviji i iskusniji, imaju više znanja, bolje su informirani i žele turističku ponudu koja najbolje zadovoljava njihove želje i potrebe. Za uspješan i kvalitetan razvoj turističkog tržišta, u ovom slučaju Karlovačke županije, bilo je potrebno tržište podijeliti na različite tržišne segmente potencijalnih turista, izabrati ciljne skupine te pozicionirati svoju uslugu u obliku koji će na najbolji mogući način zadovoljiti želje i potrebe odabrane ciljne skupine. Cilj je ukazati na važnost primjene ciljnog marketinga na turističkom tržištu, kao suprotnosti dosada korištenog masovnog marketinga.

ciljni marketing; turističko tržište; Karlovačka županija

nije evidentirano

engleski

The use of Target Marketing by the Karlovac County Tourism Market

nije evidentirano

Target Marketing; Tourism Market; Karlovac County

nije evidentirano

Podaci o izdanju

79

18.12.2007.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija