Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Marketing u sportu (CROSBI ID 347987)

Ocjenski rad | diplomski rad

Hinić, Davor Marketing u sportu / Grbac, Bruno (mentor); First, Ivana (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2007

Podaci o odgovornosti

Hinić, Davor

Grbac, Bruno

First, Ivana

hrvatski

Marketing u sportu

Hrvatski sport sa svojim rezultatima jedan je od najboljih hrvatskih proizvoda višestruko potvrđen na zahtjevnom svjetskom tržištu vrhunskih dostignuća. Sport sam po sebi najvrijedniji je i najprepoznatljiviji izvozni proizvod jedne države, prepoznatljiv na svijetskom tržištu. Naravno, najvažnije je imati dobre rezultate, pogotovo sportske u ovom slučaju, ali isto tako važno je i plasirati ih na tržište, a upravo to je cilj sportskog marketinga. Rad se sastoji od četiri poglavlja koja se sadržajno nadovezuju i nadopunjuju. U prvom dijelu, koji nosi naziv Osnove marketinga, definirat će se pojam marketinga, njegove osnovne značajke i viđenja marketinga kao poslovne koncepcije, funkcije, ekonomskog procesa i znanstvene discipline. U slijedećem poglavlju naslova Sport kao grana privrede, obrađuje se pojam sporta, njegova definicija. Utvrđuje se zbog čega sport predstavlja društveni fenomen 20.st. i zašto ga definiraju riječi kao veliki bussines i spektakl. Ovo poglavlje također govori o obilježjima sporta kao društvenih djelatnosti te njegovoj poziciji u tom istom sustavu. Marketing u sportu karakterizira posebno područje primjene koncepta marketinga na području sporta. Nezaobilazni marketing mix opisan je kroz sam sportski proizvod, promociju sportskih proizvoda i usluga, njihovu cijenu i distribuciju. Poslijednji dio rada predstavlja konkretan primjer sportskog marketinga u kandidaturi Grada Rijeke za organizaciju Mediteranskih igara 2013.godine.

marketing; sport; sportski marketing

nije evidentirano

engleski

Marketing in sport

nije evidentirano

marketing; sport; sports marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

60

18.12.2007.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija