Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Interkulturalne komponente odgoja i obrazovanja pripadnika nacionalnih manjina (CROSBI ID 532462)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Bedeković, Vesna Interkulturalne komponente odgoja i obrazovanja pripadnika nacionalnih manjina // Prvi kongres pedagoga Hrvatske "Pedagogija : prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja" : zbornik radova. 2.sv. / Previši, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.). Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 58-55

Podaci o odgovornosti

Bedeković, Vesna

hrvatski

Interkulturalne komponente odgoja i obrazovanja pripadnika nacionalnih manjina

Zadaća interkulturalnog odgoja i obrazovanja u hrvatskim školama istovjetna je onima u europskom kontekstu, uz poštovanje specifičnosti hrvatskoga odgojno-obrazovnog sustava. Pritom je ustroj odgoja i obrazovanja pripadnika nacionalnih manjina i organizacija nastavnog procesa na jeziku i pismu nacionalnih manjina, na područjima gdje broj polaznika pripadnika nacionalnih manjina to dopušta vidljiv u različitim modelima za koje se pripadnici manjinskih zajednica slobodno opredjeljuju u skladu s brojem učenika na pojedinim područjima Republike Hrvatske. Interkulturalni odgoj i obrazovanje implicira nov pristup razradi nastavnih programa te uvođenje inovacijskih oblika rada, pri čemu odgajatelji, učitelji i nastavnici postaju moderatorima interkulturalnog učenja, a težnja za postizanjem interkulturalne kompetencije i jačanje interkulturalnog identiteta čine bitne komponente odgoja i obrazovanja nacionalnih manjina.

multikulturalno društvo; nacionalne manjine; interkulturalni odgoj i obrazovanje; interkulturalne kompetencije; inetrkulturalni identitet

nije evidentirano

engleski

Inerculcural components of national minorities education

nije evidentirano

multicultural society; national minorities; intercultural education; inetrcutural competences; inercultural identity

nije evidentirano

Podaci o prilogu

58-55.

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Prvi kongres pedagoga Hrvatske "Pedagogija : prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja" : zbornik radova. 2.sv.

Previši, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven

Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo

978-953-99167-1-6

Podaci o skupu

Kongres pedagoga Hrvatske "Pedagogija : prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja" (1 ; 2007)

predavanje

19.09.2007-21.09.2007

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija