Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pedagogija: između ideje čovjeka i potreba društva nabačaj problema i temeljna izlazišta (CROSBI ID 532463)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Zvonimir Komar Pedagogija: između ideje čovjeka i potreba društva nabačaj problema i temeljna izlazišta // Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić V., Šoljan N. N., Hrvatić N. (ur.). Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 296-303-x

Podaci o odgovornosti

Zvonimir Komar

hrvatski

Pedagogija: između ideje čovjeka i potreba društva nabačaj problema i temeljna izlazišta

Pedagogija kao osebujna znanost, ako se bavi odgojem, fundamentalno može postojati kao primat jednoga od svoja dva moguća načina. Prvi je način pojmovnog mišljenja općevaljanih bića te kulturnih vrijednosti, koje su bit slobodnoga samoodređujućeg pojedinca i društva kao istinske zajednice-a upravo to su odgojem , te utoliko i pedagogijom intendirna bića, tj. subjekti odgoja. Idejnim propitivanjem ove mogućnosti odnosa spram tih bića, rad će pokušati razmotriti i njezinu razliku , tj. drugi fundamentalni način postojanja pedagogije kao primata odnosa spram ozbiljene biti današnjih naprednih društava, viđene kao mnoštva izvanvrijednosnih, desupstancijaliziranih tvorevina, čija indirektna "supstancija" se u konsekvenci krajnjeg subjektivizma svodi na proizvođačko-potrošački krug koji napreduje kao samosvrha.u razlici ovih dvaju ustroja biti pojedinca te biti društva, pokušat će se naznačiti dvije fundamentalne mogućnosti znanstvene pedagogije između ideje čovjeka i potreba društva.

pedagogija; odgoj; ideja; pojedinac; društvo; humanizam; kapitalizam

nije evidentirano

engleski

Pedagogy: between

nije evidentirano

pedagogy; education; individual; society; humanism; capitalism

nije evidentirano

Podaci o prilogu

296-303-x.

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja

Previšić V., Šoljan N. N., Hrvatić N.

Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo

978-953-99167-1-6

Podaci o skupu

Prvi kongres pedagoga Hrvatske Pedagogija : prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja

predavanje

19.09.2007-21.09.2007

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija