Taksonomija svjetskih razvoja u obrazovanju: prema (de)konstrukciji pedagogije (CROSBI ID 532468)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Nikša Nikola Šoljan
hrvatski
Taksonomija svjetskih razvoja u obrazovanju: prema (de)konstrukciji pedagogije
U ovom radu analizirano je nekoliko razvoja u obrazovanju koji su znakoviti za pojedine zemlje, regije ili svijet u cjelini. Posebno su analizirani sljedeći razvoji: vrijednost obrazovanja i to kvalitetnog obrazovanja ; obrazovne politike i sve veći značaj metapolitičkih odluka ; dominantni obrasci reformi obrazovanja ; procesi privatizacije obrazovanja ; dvojbe standardizacije obrazovanja ; internacionalizacija obrazovanja ; Bolonjski proces te utjecaj svjetskih razvoja u obrazovanju na (de)konstrukciju pedagogije kao znanosti i prakse odgoja i obrazovanja. Izbor analiziranih razvoja obavljen je prema osobnom uvidu autora. Zasigurno bi koji drugi autor suvremene svjetske razvoje u obrazovanju vidio na ponešto drukčiji način. To stoga što su izbori uvijek pitanje osobnih autorovih pristupa i preferencija. Analiza pojedinih razvoja izvedena je na način koji nije zaobišao stanje stvari u području hrvatskog obrazovanja. Naime, redovito se u radu svjetske razvoje vezivalo za hrvatski nacionalni kontekst. Takav pristup pridonio je stvaranju slike o hrvatskom obrazovanju u međunarodnom prostoru.
društva znanja; cjeloživotno obrazovanje; obrazovne politike; reforme obrazovanja; privatizacija obrazovanja; standardizacija obrazovanja; internacionalizacija obrazovanja; Bolonjski proces; (de)konstrukcija pedagogije
nije evidentirano
engleski
Taxonomy of world-wide developments in education: towards (de)construction of pedagogy
nije evidentirano
knowledge societies; life-long education; educational poltics; education reforms; privatization of education; standardization of education; internalization of education; Bologna process; (de)construction of pedagogy
nije evidentirano
Podaci o prilogu
411-440-x.
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
Previšić V., Šoljan N. N., Hrvatić N.
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo
Podaci o skupu
Prvi kongres pedagoga Hrvatske Pedagogija : prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
pozvano predavanje
19.09.2007-21.09.2007
Zagreb, Hrvatska