Relansiranje proizvoda na primjeru proizvoda Nesquik (CROSBI ID 348003)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Bolanac, Tina
Grbac, Bruno
Dlačić, Jasmina
hrvatski
Relansiranje proizvoda na primjeru proizvoda Nesquik
Relansiranje proizvoda definirano je kao proces u kojem postojeća marka mijenja ili modificira ključne elemente marketing-miksa bez da mijenja ciljanu skupinu. Nesquik mijenja proizvod kao element marketing miksa- odnosno ambalažu proizvoda Nesquik 500 grama. Kod relasiranja važno je odrediti u kojoj je fazi razvoja tržište, analizirati distribuciju proizvoda i usporediti je s ostalim proizvodima iz portfelja, izračunati prodaju, podatke o prodaji, tržišnim udjelima i distribuciji usporediti, izračunati povećanje prodaje u slučaju povećanja distribucije te postaviti prijedloge promocija, odnosno komunikacije s potrošačima. Istraživanjem tržišta, odnosno nekih od pokazatelja koji se dobiju analizom tržišta, moguće je donijeti zaključke o karakteristikama tržišta, o fazi razvoja tržišta, te o karakteristikama potrošača vezanim uz njihovu lojalnost. Na temelju izdvojenih podataka dobivenih analizom tržišta moguće je postaviti ciljeve koje relansirani proizvod mora ostvariti da bi relansiranje bilo uspješno. Na temelju spoznaja dobivenih analizom tržišta moguće je definirati aktivnosti koje će popratiti relansiranje proizvoda.
Relansiranje proizvoda; ambalaža; istraživanje tržišta
nije evidentirano
engleski
Relounch of the product : Nesquik case
nije evidentirano
Relounch of the product; market research; package
nije evidentirano
Podaci o izdanju
78
19.12.2007.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka