Europske integracije i obrazovanje za demokratsko građanstvo u cjeloživotnoj perspektivi (CROSBI ID 532724)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Spajić-Vrkaš, Vedrana
hrvatski
Europske integracije i obrazovanje za demokratsko građanstvo u cjeloživotnoj perspektivi
U radu se analiziraju europske obrazovne smjernice kojima se teži promicanju ideje aktivnog i odgovornog europskog građanstva kao temelja europske društvene i gospodarske revitalizacije i napretka. Primjenom kritičkog diskursa, detaljno se opisuje dramatičan povijesno-politički kontekst u kojemu dolazi do prihvaćanja te ideje, nakon čega se prati njeno postupno uključivanje u europske politike i prakse obrazovanja, pri čemu se pozornost usmjerava na sličnosti i razlike između koncepta obrazovanja na demokratsko građanstvo, koji je karakterističan za obrazovnu politiku Vijeće Europe, i koncept obrazovanja za aktivno građanstvo, koji je karakterističan za politiku Europske Unije. Analiza završava smještanjem obrazovanja za aktivno i odgovorno građanstvo u kontekst cjeloživotnog učenja koji se uvodi kao ključni instrument ostvarenja suvremene europske vizije osnaženog građanina.
europske integracije; obrazovanje za demokratsko građanstvo;
nije evidentirano
engleski
European Integration and Education for Democratic Citizenship in Longlife Perspective
nije evidentirano
european integration; education for democratic citizenship
nije evidentirano
Podaci o prilogu
380-394-x.
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Pedagogija prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
Previšić, Vlatko ; Šoljan, NIkša Nikola ; Hrvatić, Neven
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo
978-953-99167-2-3
Podaci o skupu
Prvi kongres hrvatskih pedagoga: Pedagogija prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
ostalo
19.09.2007-21.09.2007
Zagreb, Hrvatska