Utjecaj e-marketinga na konkurentnost modne marke "Croata" (CROSBI ID 348142)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Bušić, Franjo
Grbac, Bruno
First, Ivana
hrvatski
Utjecaj e-marketinga na konkurentnost modne marke "Croata"
Dvadesetprvo stoljeće će nedvojbeno biti obilježeno informatičkom revolucijom, brzina kojom cijena tehnologije pada i kojom ulazi domove i radna mjesta milijuna ljudi, pokazuje da se promjene događaju vrlo brzo. Internet je kao jedan od najvećih fenomena informatičke revolucije promijenio način na koji gospodarski subjekti posluju. Te promjene nameću i promjenu mogućnosti i dimenzija marketing sustava firmi, što potiče marketinške stručnjake da revidiraju postojeće marketinške strategije, a što se postiže proučavanjem e-marketinga. Predmet ovog rada su prednosti i temeljne značajke e-marketinga, sa posebnim osvrtom na primjenu ovog specifičnog područja marketinga u praksi na primjeru modne marke « ; ; Croata» ; ; . Rad može poslužiti kao izvor informacija posebno zaposlenima na području e-marketinga, te marketinškim stručnjacima u cjelini budući da se Internet marketing sve manje u praksi odvaja od ostalih marketinških aktivnosti poduzeća, a poduzeća mogu kvalitetnim pristupom imati višestruke koristi od primjene ovakve integrirane strategije.
e-marketing; konkurentnost; modna marka
nije evidentirano
engleski
Influence of e-marketing on fashion brand "Croata" competitivness
nije evidentirano
e-marketing; competitivness; fashion brand
nije evidentirano
Podaci o izdanju
54
18.12.2007.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka