Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj e-marketinga na konkurentnost modne marke "Croata" (CROSBI ID 348142)

Ocjenski rad | diplomski rad

Bušić, Franjo Utjecaj e-marketinga na konkurentnost modne marke "Croata" / Grbac, Bruno (mentor); First, Ivana (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2007

Podaci o odgovornosti

Bušić, Franjo

Grbac, Bruno

First, Ivana

hrvatski

Utjecaj e-marketinga na konkurentnost modne marke "Croata"

Dvadesetprvo stoljeće će nedvojbeno biti obilježeno informatičkom revolucijom, brzina kojom cijena tehnologije pada i kojom ulazi domove i radna mjesta milijuna ljudi, pokazuje da se promjene događaju vrlo brzo. Internet je kao jedan od najvećih fenomena informatičke revolucije promijenio način na koji gospodarski subjekti posluju. Te promjene nameću i promjenu mogućnosti i dimenzija marketing sustava firmi, što potiče marketinške stručnjake da revidiraju postojeće marketinške strategije, a što se postiže proučavanjem e-marketinga. Predmet ovog rada su prednosti i temeljne značajke e-marketinga, sa posebnim osvrtom na primjenu ovog specifičnog područja marketinga u praksi na primjeru modne marke « ; ; Croata» ; ; . Rad može poslužiti kao izvor informacija posebno zaposlenima na području e-marketinga, te marketinškim stručnjacima u cjelini budući da se Internet marketing sve manje u praksi odvaja od ostalih marketinških aktivnosti poduzeća, a poduzeća mogu kvalitetnim pristupom imati višestruke koristi od primjene ovakve integrirane strategije.

e-marketing; konkurentnost; modna marka

nije evidentirano

engleski

Influence of e-marketing on fashion brand "Croata" competitivness

nije evidentirano

e-marketing; competitivness; fashion brand

nije evidentirano

Podaci o izdanju

54

18.12.2007.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija