Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Novo (multi)medijsko okruženje i cjeloživotno obrazovanje (CROSBI ID 136142)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Matijević, Milan Novo (multi)medijsko okruženje i cjeloživotno obrazovanje // Andragoški glasnik, 12 (2008), 1; 19-28-x

Podaci o odgovornosti

Matijević, Milan

hrvatski

Novo (multi)medijsko okruženje i cjeloživotno obrazovanje

U zadnjih petnaest godina medijsko okruženje u kojem žive djeca i odrasli bitno se promijenilo. Mogućnost slanja informacija i poticaja na učenje višestruko su se povećale. Obrazovna sredina u kući ili stanu je značajno obogaćena: kabelska i satelitska televizija, Internet, PC, mobilni telefoni, kućno kino itd. Može se govoriti o mogućnosti utemeljenja alternativne (multimedijske) škole u svakoj kući. Također možemo govoriti i o tome koliko su ljudi svjesni edukativnih mogućnosti medija koji ih okružuju. Zadaća obveznog školovanja proširuje se jednim novim važnim ciljem: osposobljavati za cjeloživotno učenje uz pomoć novih medija. Ostvaruju li škole taj obrazovni cilj? Osposobljavanje za samoobrazovanje uz pomoć novih medija trebalo bi obuhvaćati sljedeće aktivnosti: učenje traženja informacija, učenje selekcije informacija, učenje primjene informacija, metoda i teorija u novim situacijama. Tu bi trebalo učiti i uspoređivanje i razlikovanje ideja, donošenje odluka na temelju poznatih informacija i obrazloženih argumenata te učenje kritičkog i samostalnog mišljenja.

multimedijska škola; cjeloživotno učenje; samoobrazovaje; situacijsko učenje; virtualna komunikacija

nije evidentirano

engleski

NEW (MULTI)MEDIA ENVIRONMENT AND LIFELONG LEARNING

nije evidentirano

multimedia school; lifelong learning; self-education; situation reading; virtual communication

nije evidentirano

Podaci o izdanju

12 (1)

2008.

19-28-x

objavljeno

1331-3134

1849-0883

Povezanost rada

Pedagogija