Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

ITIL koncept u uspostavi servisne IT organizacije (CROSBI ID 532845)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Kozina, Melita ITIL koncept u uspostavi servisne IT organizacije // CASE 19 Metode i alati za razvoj poslovnih i informatičkih sustava / Mislav Polonijo (ur.). Rijeka: Case Publishing, 2007. str. 73-83-x

Podaci o odgovornosti

Kozina, Melita

hrvatski

ITIL koncept u uspostavi servisne IT organizacije

U informacijskom društvu poslovni sustavi ulažu velike iznose u informacijsku-komunikacijsku tehnologiju (ICT) budući da različiti aspekti ove dominantne tehnologije stvaraju veliki utjecaj na poslovanje i općenito konkurentnu poziciju na tržištu. Utjecaj tehnologije inicira potrebu restruktuiranja tradicionalnih hijerarhijskih organizacija u fleksibilne organizacije temeljene na procesnom pristupu. Razvijaju se nove organizacije informacijskog doba. Primjena informatike nije više dovoljna samo na operativnoj razini, već se od ICT ulaganja očekuje i poboljšanje poslovnih procesa, povezivanje lanaca vrijednosti kao i proširenje poslovne strategije. U tu svrhu potrebno je razvijati adekvatne metode upravljanja IT-om koje će podići razinu zrelosti IT organizacije iznad tehnološke razine. Na taj način moguće je i ostvarivati veću poslovnu vrijednost IT ulaganja. ITIL (Information Technology Infrastructure Library) osigurava konzistentan koncept najbolje prakse za uspostavu procesa koji upravljaju IT servisima. Ugradnjom ovog referentnog modela, IT organizacija ostvaruje ciljeve poput poboljšanja performansi poslovnih procesa podržanih IT-om, smanjenje korisničkih problema u primjeni informacijskog sustava (IS) i isporuci IT servisa, smanjenje IT incidenata i osiguranje kontinuiteta IT servisa, veće zadovoljstvo kupaca(korisnika), upravljanje promjenama i dr. U radu je opisan ITIL koncept kao i proceduralni model njegove implementacije na kojem se temelje osnovne ideje IT menadžmenta.

ITIL koncept; upravljanje IT servisima; poslovna vrijednost IT-a

nije evidentirano

engleski

ITIL concept for implementation of IT service organization

nije evidentirano

ITIL concept; IT service management; business value of IT

nije evidentirano

Podaci o prilogu

73-83-x.

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

CASE 19 Metode i alati za razvoj poslovnih i informatičkih sustava

Mislav Polonijo

Rijeka: Case Publishing

Podaci o skupu

CASE 19 - Devetnaesto savjetovanje o metodama i alatima za razvoj poslovnih i informacijskih sustava

predavanje

18.06.2007-20.06.2007

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti