Kvalitativni pristup evaluaciji institucionalnog predškolskog odgoja (CROSBI ID 24735)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Babić, Nada
hrvatski
Kvalitativni pristup evaluaciji institucionalnog predškolskog odgoja
U radu se prezentiraju osnovne postavke i rezultati kvalitativne metodologije institucionalnog predškolskog odgoja. Evaluacija kao metodologijski postupak služi sustavnom cjelovitom prikupljanju i analiziranju činjenica u svrhu što preciznijeg, objektivnijeg i vrijednosno neutralnijeg procjenjivanja odabranih parametara predškolske stvamosti. Kvalitativna paradigma evaluacije (derivirana iz socijalne antropologije i ekološke psihologije) usmjerena je na proces, dinamiku i odnos, na naturalističku opservaciju i njenu validnost. Cjelovito obuhvaćanje, sustavni opis i procjenjivanje situacijskih konteksta (najčešće komunikacijsko-interakcijskih) u njihovoj unutrašnjoj koherentnosti i kompleksnosti čini bit kvalitativne evaluacije. Na primjeru istraživanja ponašanja odgajatelja u institucionalnom - vrtićnom kontekstu prikazane su mogućnosti korištenja konstruiranog modela funkcionalne analize.
evaluacija, kvalitativna metodologija, funkcionalna analiza
nije evidentirano
engleski
Qualitative approach to evaluation of institutional pre-school education
nije evidentirano
evaluation, qualitative methodology, functional analysis
nije evidentirano
Podaci o prilogu
111-132-x.
objavljeno
Podaci o knjizi
Peko, Anđelka ; Mužić, Vladimir
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
1996.
953-96006-0-9