Suprafluidnost kao nastavna tema u završnim razredima gimnazije (CROSBI ID 348211)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Cindrić, Maja
Vranješ Markić, Leandra
hrvatski
Suprafluidnost kao nastavna tema u završnim razredima gimnazije
Radi evidentirano smanjenog interesa učeničke populacije za fiziku kao nastavnog predmeta i kao područja studiranja, ovaj rad bavi se proučavanjem mogućnosti povećanja interesa za fiziku uvođenjem u nastavu tema iz moderne fizike na primjer temu suprafluidnosti. U jednom svom dijelu rad se osvrće na povijesni razvitak pojma suprafludnosti, implikacije u modernim istraživanjima te povezanost sa supravodljivosti i Bose-Einsteinovom kondenzacijom. Nadalje iznosi rezultate istraživanja na uzorku od 104 učenika završnog razreda gimnazije općeg i matematičkog smjera, na temu suprafludnosti. Pokazano je da se tema suprafludnosti može obuhvatiti programom nastave fizike tako da učenici s raumijevanjem usvoje taj pojam. Kao što je pretpostavljeno obrada i prezentacija nastavne teme o suprafluidnosti pokazala je povećanje interesa za zanimanje fizičar.
suprafluidnost; BEC; supravodljivost
nije evidentirano
engleski
Suprafluidnost kao nastavna tema u završnim razredima gimnazije
nije evidentirano
suprafluidity; BEC; superconductivity
nije evidentirano
Podaci o izdanju
130
10.12.2007.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet prirodoslovno-matematičkih znanosti i kineziologije
Split