Inovacijski pristupi ili razvojne perspektive predškolskog odgoja (CROSBI ID 471194)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Krstović, Jasna
hrvatski
Inovacijski pristupi ili razvojne perspektive predškolskog odgoja
U radu autorica problematizira terminološko - značenjsku dimenziju osnobvnih kategorija suvremene predškolske terminologije, u potrazi za autentičnim tumačenjem.U tom se cilju podastiru temeljne karakteristike svakoga od njih, dovodeći ih u kontekst osnovne problemske teme - inovacija u sustavu predškolskog odgoja s naznačenim teorijsko-praktičnim implikacijama.Tenninološki i značenjski inovacijski se pristupi tumače kao odgovor univerzalnoj čovjekovoj potrebi za stalnim unapredivanjem cjelokupnog životnog konteksta. Stalna razvojna gibanja dopiru do svih segmenata bogatog čovjekovog okružja, pa time i do odgoja i obrazovanja male djece.Inovacijski se pristupi promatraju u svjetlu suvremenih teorijskih opredjeljenja o značaju i mogućnostima utjecaja institucije u cjelokupnom razvojnom dosegu ličnosti. Autorica izvodi dvije razine poimanja inovacijskih pristupa, od kojih posebno naglašava njihovu razvojnost kao osnovu izgradnje nove persepktive cjelokupnosti teorije i prakse predškoskog odgoja.
razvojne perspektive; predškolska terminologija; inovacije
nije evidentirano
engleski
Inovative Approach or Developmental Perspectives in Preschool Education
nije evidentirano
developmental perspectives; preschool terminology; inovations
nije evidentirano
Podaci o prilogu
44-55-x.
1997.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Inovacijski pristupi - korak bliže djetetu
predavanje
27.10.1997-28.10.1997
Rijeka, Hrvatska